Η προσωρινή εναπόθεση, βέβαια, είναι σχετικός όρος, καθώς η μη λειτουργία του θρυμματιστή στον ΧΥΤΑ Ελληνικού οδηγεί στη διατήρηση των ογκωδών στο σημείο για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το πρόβλημα αναμένεται να λυθεί μέσα στις επόμενες ημέρες, καθώς θα μεταφερθεί στο Ελληνικό θρυμματιστής από την Κοζάνη, για λίγες μέρες, με το ζητούμενο να είναι η επισκευή αυτού που ανήκει στον ΑΣΔΣΑ Ηπείρου.
Το θέμα επανέφερε στο προσκήνιο ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Ηπείρου Γιώργος Πρέντζας, ρωτώντας στη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής αν έχει δοθεί άδεια, όπως ισχυρίζεται ο Δήμος Ιωαννιτών. Ο περιφερειάρχης απάντησε πως ο ίδιος δεν έχει υπογράψει καμία άδεια, χωρίς να μπορεί να διαβεβαιώσει απόλυτα ότι δεν έχουν χορηγήσει οι υπηρεσίες του, κάτι το οποίο θα διερευνήσει. Ωστόσο, χαρακτήρισε την κατάσταση τραγική, κάνοντας γνωστό ότι ήδη έχει πάει το Υγειονομικό για να κάνει τα πρέποντα.
Σε ρόλο υπεράσπισης της δημοτικής αρχής έσπευσε ο επικεφαλής της παράταξης «Ήπειρος Όλον Τόπος να Ζεις» Στέφανος Ζούμπας, λέγοντας ότι και στο παρελθόν στον χώρο γινόταν προσωρινή εναπόθεση. «Παλιά έριχναν κλαδιά. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν και μπάζα», είπε.
Στο περιθώριο της συνεδρίασης της Δημοτικής Επιτροπής, ο αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Ιωαννιτών Μάκης Χρυσοστόμου ανέφερε σε δημοσιογράφους ότι υπάρχει άδεια, χωρίς και αυτός να είναι σε θέση να πει ποιος την έχει χορηγήσει ακριβώς. Με δεδομένο, πάντως, ότι το θέμα των ογκωδών απορριμμάτων είναι μεταξύ αυτών που έχουν τεθεί στην αυριανή συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής, αναμένονται λεπτομερέστερες απαντήσεις.
(Φωτογραφία αρχείου)
