Γιάννενα, Πέμπτη 25/06/2026
astynomikomegaro
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Συνεχές πρέσινγκ για ενίσχυση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων

Συνεχή πίεση προς την πολιτική και φυσική ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας για την ενίσχυση της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων με προσωπικό ασκεί η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Ιωαννίνων, εκτιμώντας πως, σε διαφορετική περίπτωση, θα προκύψει σημαντική αποδυνάμωση λόγω των αποστρατειών και συνταξιοδοτήσεων.

Ενόψει των συμπληρωματικών μεταθέσεων το επόμενο διάστημα, η Ένωση ζητά την ενίσχυση με έναν σημαντικό αριθμό αστυνομικών, αλλά και να υπάρξει ένα γενικότερο πλάνο αντιμετώπισης των κενών που προκύπτουν, προκειμένου να διατηρηθεί το υψηλό επίπεδο αστυνόμευσης στην περιοχή.
«Έχουμε έναν αρκετά μεγάλο αριθμό συνάδελφων, οι οποίοι έχουν ώριμα συταξιοδοτικά δικαιώματα, δηλαδή, ανά πάσα στιγμή μπορούν να φύγουν και έχουν αρχίσει και φεύγουν. Στις τακτικές μεταθέσεις είχαμε μία μικρή ενίσχυση, από το μηδέν δηλαδή που είχαμε παλιότερα, ήρθαν οκτώ συνάδελφοι. Δεν γίνεται, όμως, να λυθεί το πρόβλημα με οκτώ και με δέκα συνάδελφους. Θέλει έναν σημαντικό αριθμό με το Συμβούλιο των Συμπληρωματικών, και στη συνέχεια στις τακτικές μεταθέσεις, που είναι τον Ιανουάριο. Να μπει ένα πρόγραμμα σε βάθος 3-4 σειρές μεταθέσεων, να έρθει ένας γενναίος αριθμός νεαρών αστυνομικών, διότι και οι αστυνομικοί που έχουν μείνει πίσω, δεν είναι θα έλεγα σε μία ηλικία που εγγυάται ότι θα συνεχίσει η Διεύθυνση Αστυνομίας Ιωαννίνων να παράγει την αποτελεσματική αστυνόμευση που είχαμε όλο αυτό το χρονικό διάστημα», δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Ιωαννίνων Άκης Κωνσταντινίδης, καλώντας την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, όπως πριν λίγα χρόνια ασχολήθηκε με την Αττική, τώρα να ασχοληθεί με την περιφέρεια και δη με τα Γιάννενα.