Σύμφωνα με την καταγγελία του 15χρονου, ο 22χρονος, το μεσημέρι της Πέμπτης, τον χτύπησε στο πρόσωπο με γροθιά στον προαύλιο χώρο σχολικού συγκροτήματος, απαιτώντας να του παραδώσει χρηματικό ποσό των 150 ευρώ και αφαιρώντας του το κινητό του τηλέφωνο, όταν ο ανήλικος αρνήθηκε να το κάνει. Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, από τις αρχές Αυγούστου ο 22χρονος εξανάγκασε τον ανήλικο, με απειλές για τη σωματική του ακεραιότητα, να του παραδώσει δύο δαχτυλίδια της μητέρας του αξίας 2.000 ευρώ.
Στο πλαίσιο αναζητήσεων, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ιωαννίνων εντόπισαν τον 22χρονο στην ευρύτερη περιοχή των Ιωαννίνων και τον συνέλαβαν. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για τα αδικήματα της εκβίασης κατ’ εξακολούθηση και της σωματικής βλάβης.
22χρονος εκβίαζε 15χρονο ασκώντας απειλές και βία
Θύμα συστηματικού εκβιασμού από έναν 22χρονο έπεσε ένας 15χρονος στα Γιάννενα, με την υπόθεση να φτάνει στην Αστυνομία έπειτα από καταγγελία.
