Η κίνηση αυτή χρονικά συμπίπετει με την αποχώρηση του γενικού γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Σεραφείμ Λιάπη, γεγονός που ερμηνεύεται ως προσπάθεια «αγοράς» πολιτικού χρόνου ενόψει της τοποθέτησης του Γιάννη Σάββα.
Στο θέμα παρενέβη και η περιφερειακή παράταξη «Ήπειρος Όλον – Τόπος να Ζεις», δια του επικεφαλής της Στέφανου Ζούμπα, ο οποίος σε δήλωσή του εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στον περιφερειάρχη και τη Νέα Δημοκρατία. «Αντί για απαντήσεις, αιτήματα. Αντί για θεσμική ευθύνη, κομματικά ραντεβού. Τίποτα το πρωτότυπο. Άλλωστε, η Νέα Δημοκρατία έχει κάνει τη μετάθεση ευθυνών εργαλείο εξουσίας και ενίοτε, συγκάλυψης», αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Ζούμπας.
Παράλληλα, εστιάζει και στο πολιτικό timing της κίνησης, σημειώνοντας: «Η επιλογή του χρόνου δεν είναι τυχαία. Ο περιφερειάρχης απευθύνθηκε στην Αποκεντρωμένη λίγο πριν την αποχώρηση του “συντρόφου” κ. Λιάπη, ώστε να προλάβει την τελευταία ίσως και πιο βολική υπογραφή. Ενός στελέχους που την κομματική πίστη την υπηρέτησε μέχρι τέλους.»
Σε υψηλούς τόνους, ο επικεφαλής της παράταξης καταγγέλλει πολιτικό τακτικισμό και προσπάθεια συγκάλυψης. «Η εικόνα είναι πια ξεκάθαρη, ένας περιφερειακός μηχανισμός που σέρνεται πίσω από τακτικισμούς, ελιγμούς και πολιτική προστασία, αναζητά χρόνο όχι για να πει την αλήθεια, αλλά για να “κλείσει τρύπες” ή και στόματα», αναφέρει.
Κλείνοντας τη δήλωσή του, ο κ. Ζούμπας σημειώνει πως «η κοινωνία της Ηπείρου, όμως, δεν έχει μνήμη χρυσόψαρου. Ούτε δέχεται ότι τα πάντα είναι μια εσωκομματική συνεννόηση μακριά απ’ τα φώτα. Οι πολίτες απαιτούν διαφάνεια. Όχι “διευκολύνσεις”. Και κάποιοι καλά θα κάνουν να μην υπολογίζουν ότι όλα ξεχνιούνται με μια υπογραφή πριν τις εκλογές ή με μια σιωπή, καλά διατυπωμένη».
Η Περιφέρεια Ηπείρου, μέχρι στιγμής, δεν έχει τοποθετηθεί επί του θέματος.
Ζητά χρόνο για τις εξηγήσεις ο Αλ. Καχριμάνης
Τρίμηνη παράταση για την παροχή εξηγήσεων, σε συνέχεια των δύο πορισμάτων της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας για το Κλειστό της Ξιφασκίας, τη διάνοιξη δρόμου στην περιοχή του Γράμμου και τις απευθείας αναθέσεις, φέρεται να έχει ζητήσει ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης, με έγγραφό του προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας,.
