Την… πρωτοκαθεδρία έχει η «Λαϊκή Συσπείρωση Ηπείρου», που ζητά απαντήσεις επί τριών θεμάτων, δύο εκ των οποίων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της τοπικής επικαιρότητας το τελευταίο διάστημα. Το πρώτο αφορά το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ και τίθεται από τον επικεφαλής της παράταξης Γιώργο Πρέντζα, το δεύτερο τη ρύπανση της τάφρου της Λαψίστας, που κατατέθηκε από την Τίνα Ζέκα, ενώ υπάρχει και ένα θέμα για το δάσος Παργινόσκαλας στην Πρέβεζα, που τίθεται από τον Κώστα Κωτσαντή.
Από ένα θέμα θέτουν οι υπόλοιπες τέσσερις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να παρουσιάζει αυτό της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών», με τον περιφερειακό σύμβουλο Σάββα Δημητριάδη να ζητά να πληροφορηθεί τις ενέργειες της Περιφέρειας Ηπείρου για την προστασία του ποταμού Αώου και την καθιέρωση οικολογικής παροχής.
Την αναδιάταξη οδικού δικτύου Ε.Ο. θέτει ως θέμα ο περιφερειακός σύμβουλος της παράταξης «Ήπειρος Όλον -Τόπος να ζεις» Άλκης Παπαχρηστάκης, τη διαχείριση του ΕΣΠΑ Περιφέρειας Ηπείρου ο περιφερειακός σύμβουλος της παράταξης «Ορίζοντες Ηπείρου» Δημήτρης Βασιλάκης και το θέμα των κυκλικών κόμβων ο επικεφαλής της παράταξης «ΦΩΣ» Λάμπρος Γεωργόπουλος.
Από ΟΠΕΚΕΠΕ και τάφρο Λαψιστας μέχρι κόμβους
Επί επτά θεμάτων θα κληθεί να λογοδοτήσει η περιφερειακή αρχή στην ειδική συνεδρίαση, που θα πραγματοποιηθεί αύριο Τρίτη, στις 11 το πρωί.
