Sygkentrwsi DOY
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Μέτωπο υπεράσπισης των περιφερειακών Δ.Ο.Υ.

Στην εξαγγελθείσα δίωρη στάση εργασίας προχώρησαν σήμερα οι εργαζόμενοι στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες των Ιωαννίνων, διατρανώνοντας την αντίθεσή τους στα εκπεφρασμένα σχέδια του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων για κατάργηση των περιφερειακών φορολογικών υπηρεσιών.

Στον αγώνα τους αυτό έχουν βρει αρκετούς συμπαραστάτες, εκπρόσωποι των οποίων έδωσαν το παρών και στη συγκέντρωση, που οργάνωσε ο Σύλλογος Εργαζομένων στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες Ιωαννίνων.
Την αντίδραση του συνόλου των εργαζομένων στην κατάργηση των φορολογικών υπηρεσιών της περιφέρειας και την αντικατάστασή τους με κάτι που δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο, εξέφρασε ο πρόεδρος του Συλλόγου Άγγελος Νάτσικας, παραπέμποντας και στα προβλήματα, που δημιουργήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όπου ήδη εφαρμόστηκε ένα μοντέλο «κεντρικοποίησης». Όπως εξήγησε η αντικατάσταση των Δ.Ο.Υ. με θεματικά εξειδικευμένες υπηρεσίες ανά φορολογικό αντικείμενο προκαλεί ταλαιπωρία και στους εργαζόμενους, αλλά κυρίως στους πολίτες. «Φοβόμαστε ότι το ίδιο θα συμβεί και εδώ. Η εξυπηρέτηση μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο θα επιβαρύνει τους πολίτες», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας και τον παράγοντα ερήμωσης της περιφέρειας, όπως έχει συμβεί με το κλείσιμο άλλων υπηρεσιών στο παρελθόν.
Ο κ. Νάτσικας εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις ανακοινώσεις συμπαράστασης των Επιμελητηρίων, των Εργατικών Κέντρων, του Νομαρχιακού Τμήματος της ΑΔΕΔΥ και των Συλλόγων Ασφαλιστών, Λογιστών – Φοροτεχνικών, Συμβολαιογράφων και Εργαζόμενων στους ΟΤΑ, δηλώνοντας ότι περιμένει έμπρακτη συμπαράσταση από τον Δήμο και την Περιφέρεια, γιατί το θέμα τους αφορά.
Τη στήριξή τους στον αγώνα των εργαζομένων στις Δ.Ο.Υ. εξέφρασαν σε δηλώσεις τους ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων Σπύρος Μπέκας και ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου Ασφαλιστών Ιωαννίνων Κωνσταντίνος Μπούτζας, ενώ ο πρόεδρος του Νομαρχιακού Τμήματος Ιωαννίνων της ΑΔΕΔΥ Χρήστος Γρίβας εξέφρασε την άποψη ότι στόχος είναι ο απόλυτος έλεγχος του φοροεισπρακτικού μηχανισμού στην κατεύθυνση εξυπηρέτησης μεγάλων συμφερόντων. «Όλα τα υπόλοιπα είναι το περιτύλιγμα μιας πολιτικής, που θέλει να μανταλώσει τις περιφερειακές υπηρεσίες», πρόσθεσε.