Antidhmarxoi proedroi koinotitwn
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Χαρτογράφηση αναγκών, ιεράρχηση προβλημάτων και υποσχέσεις

Η χαρτογράφηση των αναγκών και η ιεράρχηση των προβλημάτων, που απασχολούν κάθε περιοχή, ήταν το αντικείμενο της συνάντησης των αντιδημάρχων Μάκη Χρυσοστόμου, Πέτρου Παλάσχα, Άρη Κασσή και Βαγγέλη Πρέντζα με τους προέδρους των τοπικών συμβουλίων όλων των Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Ιωαννιτών, παρουσία και των ειδικών συνεργατών του δημάρχου Δημήτρη Κατηρτσίδη και Δημήτρη Αλεξίου.

Οι πρόεδροι των τοπικών συμβουλίων κατέθεσαν αναλυτικά τις προτεραιότητες των περιοχών τους, ενώ από την πλευρά των αντιδημάρχων τονίστηκε η ανάγκη άμεσης συνεργασίας και ουσιαστικής επικοινωνίας, ώστε να επιτυγχάνεται η πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των ζητημάτων.
Σε δελτίο τύπου αναφέρεται ότι, κατά τη διάρκεια της συζήτησης, επιβεβαιώθηκε ο καθοριστικός ρόλος που διαδραματίζουν τα Τοπικά Συμβούλια στην καθημερινή λειτουργία του Δήμου, με τους αντιδημάρχους να τονίζουν πως η σημερινή δημοτική αρχή έχει αποδείξει από την πρώτη ημέρα της θητείας της ότι θεωρεί τους προέδρους και τα Τοπικά Συμβούλια πολύτιμους συνεργάτες.
Στη διάρκεια της συζήτησης διαπιστώθηκε η ύπαρξη προβλημάτων στην αντιμετώπιση ζητημάτων καθημερινότητας, ωστόσο υπήρξε κοινή πεποίθηση πως με καλή συνεργασία, σωστό συντονισμό και προτεραιοποίηση των αναγκών, μπορεί να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση.
«Ο Δήμος, αξιοποιώντας στο μέγιστο τους διαθέσιμους ανθρώπινους και οικονομικούς του πόρους, καταβάλλει καθημερινά κάθε δυνατή προσπάθεια για να ανταποκριθεί στις ανάγκες όλων των περιοχών, στο μέτρο των δυνατοτήτων του. Η δημοτική αρχή παραμένει ανοιχτή στον διάλογο και συνεχίζει με συνέπεια την τακτική επικοινωνία με τα Τοπικά Συμβούλια, με στόχο έναν Δήμο πιο λειτουργικό, καθαρό και ανθρώπινο για όλους τους δημότες», τονίζεται σε δελτίο τύπου.