dikastiko
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Ποινή κάθειρξης 12 ετών στον πρώην προϊστάμενο της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου Ιωαννιτών

Σε συνολική ποινή κάθειρξης 12 ετών καταδικάστηκε ο προϊστάμενος της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου Ιωαννιτών την περίοδο 2009-2011, καθώς κρίθηκε ένοχος στις κατηγορίες που του είχαν αποδοθεί για το έλλειμμα στα ταμεία του Δήμου, πριν προκύψει η υπόθεση με την υπεξαίρεση 1,3 εκατ. ευρώ, για την οποία καταδικάστηκε σε ισόβια κάθειρξη ο μετέπειτα ταμίας του Δήμου Ιωαννιτών.

Ο προϊστάμενος της Ταμειακής Υπηρεσίας του Δήμου Ιωαννιτών κρίθηκε ένοχος από το Β’ Τριμελές Εφετείο Ιωαννίνων για υπεξαίρεση, πλαστογραφία και ψευδή βεβαίωση, σε κακουργηματικό βαθμό, καθώς το ποσό της υπεξαίρεσης ξεπερνούσε τις 120.000 ευρώ. Η αρχική δίωξη αφορούσε ποσό της τάξης των 780.000 ευρώ, ωστόσο τελικά δικάστηκε για ένα ποσό της τάξης των 400.000 ευρώ περίπου.
Στον κατηγορούμενο δεν αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό, ωστόσο θα παραμείνει ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, καθώς η έφεση έχει ανασταλτικό αποτέλεσμα.
Αθώοι κρίθηκαν οι άλλοι δύο κατηγορούμενοι, ο τότε βοηθός ταμία και ο στατιστικός ανταποκριτής, καθώς δεν προέκυψε η εμπλοκή τους.