apatitilefwniki
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Απέσπασαν χρήματα από υπάλληλο καταστήματος με το κόλπο του λογιστή

Με το κόλπο του λογιστή κατάφεραν να εξαπατήσουν υπάλληλο καταστήματος και να του αποσπάσουν χρήματα δύο άτομα, τα στοιχεία των οποίων ταυτοποιήθηκαν έπειτα από έρευνα που διενεργήθηκε από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ιωαννίνων.

Στις 9 Δεκεμβρίου 2024 άγνωστος τηλεφώνησε σε υπάλληλο καταστήματος προσποιούμενος τον λογιστή της επιχείρησης και, αφού τον έπεισε ότι είναι δικαιούχος επιδόματος, απέσπασε τα στοιχεία της τραπεζικής του κάρτας και προέβη σε μεταφορά χρηματικού ποσού 450 ευρώ. Από την αστυνομική έρευνα προέκυψαν τα στοιχεία του δικαιούχου του λογαριασμού, στον οποίο πιστώθηκε το παραπάνω χρηματικό ποσό, καθώς και τα στοιχεία ατόμου που πραγματοποίησε ανάληψη μέσω ΑΤΜ μέρους αυτού.
Η δικογραφία, που σχηματίστηκε σε βάρος των δύο ατόμων, υποβλήθηκε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Ιωαννίνων.