astynomiaperipoliko
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Οδηγούσαν μοτοσικλέτες χωρίς δίπλωμα

Να οδηγούν μοτοσικλέτες, χωρίς να είναι κάτοχοι σχετικών αδειών ικανότητας οδήγησης, εντοπίστηκαν ένας 16χρονος και ένας 17χρονος, σε διαφορετικές περιπτώσεις, από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Ηγουμενίτσας και του Αστυνομικού Τμήματος Παραμυθιάς, το μεσημέρι της Πέμπτης.

Αμφότεροι συνελήφθησαν και οι δικογραφίες, που σχηματίστηκαν σε βάρος τους, θα υποβληθούν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσπρωτίας.