Tempi Poreia 2025 5
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Νέο ραντεβού αύριο για τα Τέμπη

Νέες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για τα Τέμπη οργανώνονται αύριο το απόγευμα σε όλη τη χώρα, με αφορμή την προ ημερησίας διάταξης συζήτηση σε συνδυασμό με κατάθεση πρότασης μομφής κατά της κυβέρνησης.

Στα Γιάννενα την πρωτοβουλία για συγκέντρωση και πορεία πήρε το Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων, με το κάλεσμα να είναι για τις 6.30 το απόγευμα έξω από το διοικητήριο της Περιφέρειας Ηπείρου, ενώ καλέσματα υπάρχουν και από κόμματα και συλλογικότητες της Αριστεράς.
«Ο λαός οργανωμένα έδειξε με την συγκλονιστική ιστορική γενική απεργία ότι δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση, στα κόμματα του σάπιου συστήματος, τη δικαιοσύνη και τους θεσμούς που το υπηρετούν. Το μήνυμα είναι εκκωφαντικό. Τέρμα πια στην πολιτική που έχει μετατρέψει τις ζωές μας σε μια απέραντη κοιλάδα των Τεμπών. Καμία ανοχή, το έγκλημα αυτό δε θα συγκαλυφθεί. Θα τιμωρηθούν παραδειγματικά όσοι έχουν πολιτικές και ποινικές ευθύνες. Ο αγώνας συνεχίζεται, ακόμα πιο μαζικά και αποφασιστικά. Ο λαός έχει τη δύναμη να ανατρέψει το σύστημα το οποίο σκοτώνει για το κέρδος. Θα αγωνιστούμε μέχρι τέλους για να ζήσουν τα παιδιά μας σε μια κοινωνία που θα έχει στο επίκεντρο τις δικές μας ανάγκες και όχι τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων. Η επόμενη μέρα των ακόμα πιο δυνατών εργατικών και λαϊκών αγώνων, της αντεπίθεσής μας είναι ήδη εδώ! Όλοι στα συνδικάτα! Όλοι μια γροθιά!», αναφέρεται στο κάλεσμα του Εργατικού Κέντρου.
Κάλεσμα συμμετοχής απηύθυνε, σε συνέντευξη τύπου, το μέλος της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου Ιωαννίνων Δημήτρης Καλύβας, ο οποίος τόνισε τη σημασία της συνέχισης του αγώνα, ώστε η κυβέρνηση να νιώθει συνεχώς την πίεση. «Είναι δεδομένο ότι το στίγμα το έδωσε η μεγάλη απεργία στις 28 Φεβρουαρίου. Εμείς ως Εργατικό Κέντρο θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό αυτό το πράγμα να συνεχιστεί. Ανεξαρτήτως του όγκου των συλλαλητηρίων. Εμείς θεωρούμε ότι ήδη έχει στριμωχτεί η κυβέρνηση, έχει δοθεί μια πρώτη απάντηση. Να μην ξεχνάμε ότι στην αρχή ξεκίνησαν με ένα ανθρώπινο λάθος.
Αυτό ήταν που μας λέγανε. Τώρα φάνηκε ξεκάθαρα ότι το ανθρώπινο λάθος δεν μπορεί να δώσει απάντηση σε αυτό το έγκλημα. Εμείς θεωρούμε ξεκάθαρα ότι από πίσω αυτό που δολοφονεί είναι το κέρδος τους. Εμείς καλούμε όλο αυτόν τον κόσμο να δώσουμε συνέχεια. Γιατί πραγματικά μόνο ο οργανωμένος λαός κάτω από την πίεση των συλλαλητηρίων, των αγώνων καθημερινά και στους χώρους δουλειάς, στις συζητήσεις, στα πανεπιστήμια, μπορεί πραγματικά να δώσει μια ολοκληρωτική απάντηση έτσι ώστε και να μάθουμε τι έγινε, να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι και με πολιτικούς και με ποινικούς όρους όπου χρειάζεται, αλλά και πραγματικά να ανοίξει ο δρόμος έτσι ώστε να έχουμε ασφαλείς σιδηροδρόμους για εμάς και για τα παιδιά μας και να ανοίξει ο δρόμος για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε με καλύτερες συνθήκες ζωής καθημερινά», σημείωσε.
Κάλεσμα στη συγκέντρωση απευθύνει και το ΚΚΕ(μ-λ). «Ο λαός κι η νεολαία πρέπει να συνεχίσουν τον αγώνα, στους δρόμους, χωρίς καμία αυταπάτη για τους αστικούς “θεσμούς”, το αστικό κοινοβούλιο και την “ανεξάρτητη” δικαιοσύνη. Χωρίς καμία αυταπάτη για τη λεγόμενη “αντιπολίτευση”, τα αστικά κόμματα (μεγαλύτερα ή μικρότερα), που επιχειρούν να καναλιζάρουν τη λαϊκή οργή για τα κοινοβουλευτικά τους παιχνίδια και να την εκτονώσουν. Ο λαός που βγήκε στους δρόμους πρέπει να βρει τη δική του διέξοδο, να χαράξει το δικό του δρόμο», τονίζεται σε ανακοίνωση.