Τρία μετάλλια για τον Α.Σ. Πρωτέα Ιωαννίνων στο Β΄ Κύπελλο Taekwon-do 2022
Με επιτυχίες ξεκίνησε η νέα αγωνιστική σεζόν για τον σύλλογο Taekwon-do Πρωτέα Ιωαννίνων, καθώς οι αθλητές του κατέκτησαν δύο χρυσά και ένα χάλκινο μετάλλιο στο Β΄ Κύπελλο Taekwon-do 2022, που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο στο κλειστό γυμναστήριο Περιστερίου «Γεώργιος Στεφανόπουλος» στην Αθήνα, με τη συμμετοχή αθλητικών συλλόγων απ’ όλη την Ελλάδα....
