Στον τελικό του αναπτυξιακού πρωταθλήματος οι κοπέλες της ΕΠΣΗΠ
Στον τελικό του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ανάπτυξης Κ15 Γυναικών πέρασε η ομάδα της ΕΠΣ Ηπείρου, καθώς στον χθεσινό νοκ άουτ αγώνα με την ΕΠΣ Μακεδονίας (Θεσσαλονίκης) που έγινε στην Κοζάνη, κέρδισε με σκορ 3-0 στα πέναλτι....
