Ο Νικήτας, που έδινε τα τελευταία χρόνια μια γενναία μάχη με τον καρκίνο, υπήρξε διαιτητής βόλεϊ και ενεργό μέλος του Συνδέσμου Διαιτητών Πετοσφαίρισης Δυτικής Ελλάδας, υπηρετώντας το άθλημα με ήθος, συνέπεια και αγάπη.
Παρά το γεγονός ότι τα σοβαρά προβλήματα υγείας τον κράτησαν μακριά από τους αγωνιστικούς χώρους, τα μέλη του Συνδέσμου δεν έπαψαν να τον αισθάνονται παρόντα, διατηρώντας την ελπίδα πως κάποια στιγμή θα επέστρεφε στη διαιτησία. Όπως σημειώνουν οι άνθρωποι που συνεργάστηκαν μαζί του, ο Νικήτας θα μείνει αξέχαστος για την ακεραιότητα του χαρακτήρα του, το χαμόγελό του και τον τρόπο με τον οποίο στάθηκε δίπλα στους συναδέλφους και φίλους του.
Σε ανακοίνωσή του, ο Σύνδεσμος Διαιτητών Πετοσφαίρισης Δυτικής Ελλάδας εκφράζει τη βαθιά του οδύνη, αποχαιρετώντας έναν «φίλο και συνάδελφο που θα μείνει στη μνήμη μας για την καλοσύνη, το χιούμορ και το ήθος του». Παράλληλα, κάνει γνωστό ότι στη μνήμη του θα κατατεθεί χρηματικό ποσό στον Σύλλογο Καρκινοπαθών, Εθελοντών και Φίλων Άρτας «Επιστήθιοι Φίλοι».
Ο Νικήτας Παπαγεωργίου, φαρμακοποιός στο επάγγελμα, ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στην κοινωνία της Άρτας, όπου ήταν γνωστός για τον ευγενικό και χαμογελαστό του χαρακτήρα. Η απώλειά του προκάλεσε συγκίνηση σε όσους τον γνώρισαν, τόσο μέσα από την επαγγελματική του δραστηριότητα όσο και από τη μεγάλη του αγάπη για το βόλεϊ και τη διαιτησία.
Η κηδεία του θα τελεστεί αύριο Πέμπτη, στις 5 το απόγευμα, στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου στην Άρτα.
Θλίψη στον χώρο του βόλεϊ για τον θάνατο του Νικήτα Παπαγεωργίου
Βαρύ πένθος σκόρπισε στον χώρο της πετοσφαίρισης η είδηση του θανάτου του Νικήτα Παπαγεωργίου, σε ηλικία μόλις 41 ετών.
