Αθλήτριες, προπονητικό τιμ και τα υπόλοιπα μέλη της αποστολής θέλησαν να εκφράσουν τις ευχαριστίες τους για τη συμβολή Περιφέρειας Ηπείρου και Δήμου Ιωαννιτών στην προετοιμασία τους και σε ανταπόδοση έδωσαν αναμνηστικά δώρα στον περιφερειάρχη Αλέξανδρο Καχριμάνη και στον δήμαρχο Ιωαννίνων Θωμά Μπέγκα, που, με τη σειρά τους, ευχήθηκαν καλή επιτυχία στο Ευρωμπάσκετ.
Ο περιφερειάρχης υπογράμμισε τη σημαντική ώθηση που έδωσε στον αθλητισμό της περιοχής η λειτουργία, από την Περιφέρεια, του Νέου Κλειστού Γυμναστηρίου και τόνισε την ανάγκη να κατασκευαστεί και το νέο Κλειστό με τα υλικά του πρώην Ξιφασκίας, λέγοντας ότι ευελπιστεί από το κεντρικό κράτος να στηρίξει το έργο, καθώς είναι και η πρώτη Ολυμπιακή εγκατάσταση από την οποία έγινε μεταφορά υλικών προς επανάχρηση. «Εύχομαι στην Εθνική Γυναικών να περάσει καλά κατά την παραμονή της για την προετοιμασία της στα Γιάννενα και ελπίζω μελλοντικά να έρθει ξανά. Εννοείται ότι της ευχόμαστε να έχει επιτυχία στο Ευρωμπάσκετ κι εμείς θα είμαστε μαζί της!», κατέληξε.
Τη συγκίνηση του και την περηφάνια της τοπικής κοινωνίας για τη φιλοξενία της Εθνικής ομάδας εξέφρασε ο Θωμάς Μπέγκας, υποδεχόμενος τις αθλήτριες και το προπονητικό τιμ στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, και υπογράμμισε ότι η παρουσία της Εθνικής αποτελεί έμπνευση για τη νεολαία, ενισχύει την αθλητική κουλτούρα και επιβεβαιώνει τη δυναμική των Ιωαννίνων ως πόλης που επενδύει στον αθλητισμό και στην εξωστρέφεια.
Παράλληλα, σημείωσε ότι ο δήμος σε συνεργασία με άλλες τοπικές αρχές και φορείς θα συμβάλουν ώστε η προετοιμασία της Εθνικής ομάδας να κυλήσει ομαλά, θυμίζοντας ότι και στο παρελθόν τα Γιάννενα έχουν φιλοξενήσει ξανά τις αθλήτριες και το τεχνικό επιτελείο της με μεγάλη επιτυχία.
Ο δήμαρχος αναφέρθηκε επίσης στην ανάγκη δημιουργίας νέου, σύγχρονου κλειστού γηπέδου στα Ιωάννινα, ικανού να καλύψει τις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής, να συμβάλει στην ανάπτυξη του αθλητισμού και να καταστήσει την πόλη ικανή να φιλοξενεί μεγάλα εθνικά και διεθνή αθλητικά γεγονότα. Όπως είπε, το αίτημα αυτό έχει ήδη συζητηθεί με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, ενώ αποτελεί στρατηγικό στόχο του Δήμου. Ολοκληρώνοντας το καλωσόρισμά του, ευχήθηκε καλή επιτυχία στην Εθνική Ομάδα στο προσεχές Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, σημειώνοντας ότι «όλη η Ελλάδα, και φυσικά τα Ιωάννινα, είναι στο πλευρό σας».
Από την πλευρά της Εθνικής Γυναικών, ο προπονητής Πέτρος Πρέκας κάλεσε τους Γιαννιώτες φίλους του μπάσκετ να στηρίξουν την ελληνική ομάδα στη διοργάνωση αλλά και στην προσπάθεια, που θα κάνει, προκειμένου να πετύχει τον στόχο που έχει θέσει. «Από το ξεκίνημα της Εθνικής Γυναικών, πάντα λέμε ότι ο στόχος είναι το επόμενο παιχνίδι. Θα δώσουμε τρεις πολύ δύσκολους αγώνες στη φάση των ομίλων και θα κοιτάξουμε κάθε αναμέτρηση ξεχωριστά διεκδικώντας τη νίκη», σημείωσε.
Δεν παρέλειψε να εκφράσει τις ευχαριστίες προς την Περιφέρεια και τον Δήμο για την υποδοχή και τη στήριξη στην Εθνική ομάδα. «Οι συνθήκες είναι άριστες και ήδη νιώθουμε ότι τα Ιωάννινα είναι το προπονητικό μας κέντρο», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ και η αρχηγός Άρτεμις Σπανού εξέφρασε τις ευχαριστίες της, κάνοντας και την ευχή να βρίσκονται κάθε χρόνο στα Γιάννενα για την προετοιμασία τους.
Media Day και ανοιχτή προπόνηση το Σάββατο
Το Σάββατο 24 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο Ιωαννίνων η media day της Εθνικής Γυναικών για τα τοπικά ΜΜΕ από τις 12:30-13:00.
Την ίδια ημέρα, από τις 15:45 έως τις 16:30 θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή προπόνηση για το κοινό, όπου οι φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν από κοντά τις αθλήτριες της ομάδας.
