Στο αεροδρόμιο περίμεναν την αποστολή η βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας Μαρία Κεφάλα, ο αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού Χάρης Λαζάνης, ο αντιδήμαρχος Δήμου Ιωαννιτών Πέτρος Παλάσχας και ο υπεύθυνος Επικοινωνίας του Νέου Κλειστού Γυμναστηρίου Βασίλης Λούπας.
Την αποστολή αποτελούν οι Διαμάντω Αλεξιά, Ρένια Καρλάφτη, Ιωάννα Κριμίλη, Βασιλική Λούκα, Έλενα Μποσγανά, Πηνελόπη Παυλοπούλου, Κωνσταντίνα Σαρηγιαννίδου, Άρτεμις Σπανού, Τζωάννα Ταμπάκου, Μαριέλλα Φασούλα, Αντιγόνη Χαιριστανίδου, Ιωάννα Χατζηλεοντή, Ελεάννα Χριστινάκη και Βασιλική Χωλοπούλου. Στην Αθήνα παρέμειναν η Αγγελική Νικολοπούλου και η Λιλιάννα Καρακασίδου, καθώς αμφότερες ακολουθούν πρόγραμμα αποθεραπείας για τους τραυματισμούς που αντιμετώπισαν στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα παραμείνει στα Γιάννενα έως τις 28 Μαΐου, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό κομμάτι της προετοιμασίας του, ενόψει του Ευρωμπάσκετ 2025, που θα φιλοξενηθεί στο ΣΕΦ.
Μετά την ολοκλήρωση του βασικού σταδίου της προετοιμασίας, η Εθνική ομάδα θα παίξει τα πρώτα φιλικά παιχνίδια με αντιπάλους την Ιταλία και την Ισπανία σε Διεθνές Τουρνουά που θα πραγματοποιηθεί στη Μαγιόρκα (30-31 Μαΐου) ενώ στη συνέχεια, θα ακολουθήσει το τουρνουά «Βάσω Μπεσκάκη» (10-12 Ιουνίου) που θα διεξαχθεί στο στάδιο «Ειρήνης και Φιλίας».
Στα Γιάννενα από το πρωί η Εθνική Γυναικών του μπάσκετ
Θερμής υποδοχής έτυχε κατά την άφιξή της στα Γιάννενα η αποστολή της Εθνικής Γυναικών, που θα πραγματοποιήσει στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο Ιωαννίνων το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας της ενόψει του Ευρωμπάσκετ 2025, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18 έως τις 29 Ιουνίου.
