proponisi pas
Αθλητικά

Πέντε παίκτες έμειναν εκτός αποστολής του ΠΑΣ για τον αγώνα με Ηρακλή

Με μια τελευταία προπόνηση στο ΠΕΑΚΙ ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΠΑΣ Γιάννινα για τον εντός έδρας αγώνα με τον Π.Ο.Τ. Ηρακλή (Κυριακή 27/4 ώρα 14.45 ΣΚΑΙ).

Το πρόγραμμα είχε ταχύτητες αντίδρασης, επιθετική τακτική και δουλειά πάνω στις στημένες φάσεις. Μετά το τέλος της προπόνησης ανακοινώθηκε η αποστολή η οποία αποτελείται από 22 παίκτες. Αναλυτικά: Αθανασίου (τερματοφύλακας), Γκίνης, Βρακάς, Καπέρδας, Κύρκος, Νικολιάς, Σημαντηράκης, Καφενζής, Χάινριχ, Ναούμης, Ρίντερ, Αθανασίου (μεσοεπιθετικός), Μίνα, Μπεγκάλα, Λούπας, Δούμας, Γκόγκας, Βουτσάς, Λώλης, Μπακαδήμας, Μάντζης, Τζοβάρας.
Για πρώτη φορά στην αποστολή συμπεριλήφθηκε ο Βουτσάς που είχε υποστεί ρήξη χιαστών στο παιχνίδι Κυπέλλου με την ΑΕ Ερμιονίδας τον περασμένο Σεπτέμβριο. Εκτός έμειναν οι τραυματίες Λεό, Τσίρης και οι Καλέμι. Αζίζ, Πάνος.

Σχετικά άρθρα

Καθημερινά εντείνεται περισσότερο η μεταγραφολογία στον ΠΑΣ Γιάννινα

Άλλα τέσσερα νέα ονόματα στη μεταγραφική λίστα του ΠΑΣ Γιάννινα!

Ηπειρωτικός Αγών

Όλα δείχνουν ότι θα επιστρέψει στα Γιάννινα ο Νίκος Κολιοφούκας