Η παράταξη με επικεφαλής τον Σπύρο Ριζόπουλο θεωρεί ότι η απόφαση είναι μεθοδευμένη, σημειώνοντας πως ήταν στο χέρι της «αυτοδιοίκητης» ΕΠΟ να ισχύσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο κι όχι άμεσα, δίνοντας το χρόνο στην ΠΑΕ να προσφύγει μέχρι και το CAS για να δικαιωθεί, εντός ενός ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος. Ενώ τώρα η προσφυγή στο CAS δεν έχει καμία σημασία, καθώς το πρωτάθλημα λήγει σε μερικές εβδομάδες και χρόνος δεν υπάρχει.
«Στο ελληνικό ποδόσφαιρο λοιπόν υπάρχει το αυτοδιοίκητο της ΕΠΟ, όμοιο αυτού των πανεπιστημίων. Εφαρμόζεται κατά βούληση γιατί η Ελλάδα είναι μια χώρα στην οποία βασικός παράγοντας της ζωής είναι η πολιτική διαπλοκή. Ως εκ τούτου πρέπει να αναζητήσουμε, ποιος ο ρόλος του Αυγενάκη, τι ακριβώς συζητάνε πίσω από κλειστές πόρτες ο περιφερειάρχης με τον κ. Αυγενάκη ως ομογάλακτοι πολιτικά. Αντί να κάνει ανέξοδες αναρτήσεις στο fb, ας μας πει ο κ. περιφερειάρχης τι κάνει στην πράξη ενόψει της έφεσης, γιατί, αν αυτή κερδηθεί, θα είναι ο πρώτος που θα πανηγυρίσει, λέγοντας μας ότι όλα έγιναν κατόπιν ενεργειών του», αναφέρεται σε δελτίο τύπου.
Πολιτική παρέμβαση για μετάθεση της ποινής του ΠΑΣ ζητούν οι «Ορίζοντες Ηπείρου»
Άμεση πολιτική παρέμβαση, στην περίπτωση που δεν καταπέσει η απόφαση αφαίρεσης βαθμών από τον ΠΑΣ Γιάννινα κατά την εκδίκαση της υπόθεσης από την επιτροπή εφέσεων της ΕΠΟ, ώστε η ποινή να μετατεθεί για του χρόνου και να μη χάσει η ομάδα το δικαίωμα διεκδίκησης της εξόδου στην Ευρώπη, προτείνουν οι «Ορίζοντες Ηπείρου».
