Γιάννενα, Τετάρτη 24/06/2026
Ntouskos Hmitelikos Sagkai
ΑθλητικάΑίθουσα Σύνταξης

Στον τελικό του σκιφ στη Σαγκάη ο Στέφανος Ντούσκος

Στον μεγάλο τελικό του σκιφ στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Κωπηλασίας στη Σανγκάη πέρασε ο Στέφανος Ντούσκος.

Ο χρυσός ολυμπιονίκης του Τόκιο έδειξε για ακόμη μία φορά ότι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, κατακτώντας την τρίτη θέση στην 1η ημιτελική σειρά με χρόνο 6:53.62. Η πρόκρισή του κρίθηκε στα τελευταία μέτρα, όπου με δυνατό φίνις εξασφάλισε το «εισιτήριο» για τον μεγάλο τελικό, τερματίζοντας μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο με τους Ζάιντλερ από τη Γερμανία και Φαν Ντορπ από την Ολλανδία, που κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις.
Ευχαριστημένος από την πορεία του έως τώρα και με βλέμμα στραμμένο στην κατάκτηση μεταλλίου εμφανίστηκε ο Στέφανος Ντούσκος μετά τον αγώνα. «Είμαι αρκετά χαρούμενος, που για μια ακόμη φορά κατάφερα να είμαι στους έξι κορυφαίους του κόσμου. Το σκιφ είναι πολύ δύσκολο και δεν είναι εύκολο να είσαι στην εξάδα. Η κούρσα εξελίχθηκε πολύ δύσκολη, γιατί είχε και πολλή ζέστη, αλλά τα πράγματα πήγαν καλά. Στον τελικό θα τα δώσω όλα για να διεκδικήσω ένα μετάλλιο. Ελπίζω να πάνε όλα κατ’ ευχήν. Πέσαμε στο ένα δευτερόλεπτο και οι τρεις της ημιτελικής σειράς, μαζί με τον Λευκορώσο από την άλλη σειρά πιστεύω πως εμείς οι τέσσερις θα παίξουμε για το μετάλλιο. Αν μπορέσω και κρατηθώ λίγο πιο κοντά στο τέλος, πιστεύω πως θα μπορέσω να κάνω πάλι ένα σπριντ και να διεκδικήσω μετάλλιο. Στο τέλος μιλάει και η ελληνική ψυχή. Λίγο ακόμη να μείνω πιο κοντά, πιστεύω πως τους έχω. Άμα το χάσω πάλι για 0,10’’, όπως ήταν η διαφορά με τον Ολλανδό… Πονάει πιο πολύ. Θέλω να ευχαριστηθώ την κούρσα, είμαι ήδη αρκετά ικανοποιημένος και θα είμαι περισσότερο αν χαρίσω στους Έλληνες ένα μετάλλιο και ανταμειφθούν οι κόποι όλης της χρονιάς», τόνισε ο χρυσός ολυμπιονίκης του Τόκιο.
Ο τελικός είναι προγραμματισμένος για την Κυριακή στις 9:31 ώρα Ελλάδος.