Πρόκειται για μια παρέμβαση αναβάθμισης των τεσσάρων σχολικών κτιρίων του συγκροτήματος της Κιάφας (6ο, 7ο, 8ο Γυμνάσιο και 1ο Λύκειο Ιωαννίνων), που περιλαμβάνει τη θερμομόνωση κτιρίων, αντικατάσταση κουφωμάτων, αντικατάσταση φωτιστικών, επεμβάσεις στο σύστημα θέρμανσης και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων), εξασφαλίζοντας ότι τα κτίρια (κατασκευής 1985) θα λειτουργήσουν με σύγχρονες και περιβαλλοντικά φιλικές υποδομές, μειώνοντας την ενεργειακή τους κατανάλωση και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Το έργο αυτό, όπως ανέφερε σε δηλώσεις του και ο πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής, αντιδήμαρχος Προγραμματισμού Θωμάς Γιωτίτσας, εντάσσεται σε μια σειρά παρεμβάσεων που έχει δρομολογήσει η δημοτική αρχή, επενδύοντας συστηματικά και με ξεκάθαρη στρατηγική πολιτική επιλογή στην αναβάθμιση των σχολικών μονάδων και συνολικά στην παιδεία. «Μετά από ένα μεγάλο διάστημα αναμονής, είχαμε την έγκριση των όρων δημοπράτησης από τη ΕΥΔ Είναι ένα σπουδαίο έργο, που διεκδικήσαμε σε ένα άκρως ανταγωνιστικό πρόγραμμα. Θα συμβάλει στην προσπάθεια και για την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας, αλλά και για την καλυτέρευση των συνθηκών μάθησης στα παιδιά μας», τόνισε, αναφερόμενος και σε άλλα έργα που εντάσσονται στο πρόγραμμα άνω των 11 εκατομμυρίων ευρώ για αναβάθμιση σχολικών υποδομών.
Από την πελυρά του, σε γραπτή του δήλωση, ο δήμαρχος Ιωαννίνων Θωμάς Μπέγκας τονίζει: «Με την ενεργειακή αναβάθμιση του σχολικού συγκροτήματος της Κιάφας κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα για τη βελτίωση των σχολικών υποδομών και τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος. Η επένδυση στην εκπαίδευση και στις νέες γενιές είναι κορυφαία προτεραιότητά μας».
Προς δημοπράτηση το ενεργειακό «λίφτινγκ» στα σχολεία της Κιάφας
Στην έγκριση της μελέτης, των όρων δημοπράτησης και κατασκευής του έργου «Ενεργειακή αναβάθμιση σχολικού συγκροτήματος Κιάφας», συνολικού προϋπολογισμού 2,4 εκ. ευρώ μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος «Ήπειρος», προχώρησε η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Ιωαννιτών.
