Γιάννενα, Πέμπτη 25/06/2026
PAS WBC synentefxi
ΑθλητικάΑίθουσα Σύνταξης

Στόχος η πρώτη ευρωπαϊκή νίκη στο Νέο Κλειστό

Με την εμπειρία της πρώτης περσινής ευρωπαϊκής συμμετοχής και με ακράδαντη την πίστη ότι είναι εφικτή η πρόκριση, ο ΠΑΣ Γιάννινα WBC αντιμετωπίζει αύριο, στις 8.30 το βράδυ, την Μπασκόνια Γκερνίκα, στο Νέο Κλειστό Γυμναστήριο Ιωαννίνων, όπου αναμένεται να μην πέφτει καρφίτσα.

Σαφώς και η ομάδα δεν είναι απόλυτα έτοιμη, με δεδομένο ότι έχουν αλλάξει προπονητής και αρκετά πρόσωπα στο ρόστερ, ωστόσο πεποίθηση όλων είναι πως μπορεί να έρθει η πρώτη ευρωπαϊκή νίκη στη δεύτερη συνεχόμενη συμμετοχή στα προκριματικά του Eurocup.
«Συναρπαστική αρχή ενός ταξιδιού» χαρακτήρισε την αναμέτρηση ο προπονητής της ομάδας Αρίστιππος Χαντέλης, ζητώντας παράλληλα τη στήριξη του κόσμου.
«Ως προπονητής, θα ήθελα να δω ένα γεμάτο γήπεδο», τόνισε, επισημαίνοντας τις δυσκολίες απέναντι σε μια ομάδα που προέρχεται από τη σχολή των Ισπανών, με πολύ διαφορετικό τέμπο. Όπως ανέφερε, ο ΠΑΣ δεν είναι ακόμα στο επιθυμητό επίπεδο ετοιμότητας, ωστόσο στόχος είναι να παρουσιαστεί ένα ανταγωνιστικό πρόσωπο, που θα δυσκολέψει τον αντίπαλο. «Θα προσπαθήσουμε, με τα όπλα που έχουμε, με την προετοιμασία που έχουμε κάνει, να παρουσιάσουμε ένα όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο γίνεται στην αναμέτρηση», ανέφερε.
Στη σημασία της προσπάθειας και της αγωνιστικής ψυχολογίας στάθηκε η αρχηγός Ντίνα Σαρηγιαννίδου, σημειώνοντας: «H ομάδα δουλεύει εδώ και τέσσερις εβδομάδες στο 200%. Δεν μπορώ να σας πω ότι αγωνιστικά θα δείτε μια ομάδα τακτικά που θα είναι 100% έτοιμη, γιατί καμία ομάδα δεν μπορεί να είναι σε τέσσερις εβδομάδες έτοιμη με καινούργια μέλη. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε το 100% και ό,τι ελλείμματα υπάρχουν τακτικά, να τα αντισταθμίσουμε με τα ψυχικά μας αποθέματα. […] Η ομάδα αυτή τη στιγμή ο στόχος της είναι να κερδίσει. Τώρα ο στόχος είναι να δώσει τα πάντα για τη νίκη».
Στο ίδιο κλίμα κινήθηκε και η Κατερίνα Μαρίνη, που μίλησε για τη σημασία της παρουσίας του κόσμου. «Ανυπομονώ! Πιστεύω φέτος θα είναι ακόμη καλύτερο και σαν αγώνας και ο κόσμος έχει πάρει μια γεύση από το περσινό, οπότε πιστεύω φέτος θα έχει ακόμη μεγαλύτερη προσέλευση. Θα είναι μια φοβερή εμπειρία», τόνισε.
Μεγάλη ανυπομονησία δήλωσε και η Τισάρα Μορχάουζ, τονίζοντας ότι όλη η ομάδα κινείται στο ίδιο πνεύμα. «Θεωρώ ότι όλοι στην ομάδα είμαστε στο ίδιο μοτίβο για να παίξουμε αυτό το παιχνίδι. Νομίζω ότι όλα τα παιχνίδια θέλουμε να τα κερδίσουμε. Είμαστε σε ένα ικανοποιητικό βαθμό ετοιμότητας και θα έχουμε αρκετές νίκες», σημείωσε.

Δύναμη και αισιοδοξία για το μέλλον

Την ικανοποίησή του για τη στήριξη της ομάδας από το σύνολο της πόλης, εξέφρασε ο αντιπρόεδρος του τμήματος Γιάννης Ζήκος, λέγοντας πως στόχος είναι ο ΠΑΣ Γιάννινα WBC να είναι σταθερά στην πρώτη πεντάδα – εξάδα στην Ελλάδα και να μπορεί να διεκδικεί την είσοδό της στους ομίλους του Eurocup.
Ειδική αναφορά έκανε στην ενίσχυση σε διοικητικό επίπεδο με την προσθήκη του
Μιχάλη Παναγιωτάκη, που είδε τη δυναμική της ομάδας και συνέβαλε να επιτευχθούν νέες χορηγικές συμφωνίες. «Η ομάδα φέτος είναι 80% πάνω σε έσοδα από πέρυσι. Αυτό κάθε χρόνο θέλουμε να το αυξάνουμε. Και συνάμα θα αυξάνονται και οι στόχοι. Μας στηρίζει ο κόσμος, μας στηρίζουν όλοι οι τοπικοί φορείς και οι μεγάλες επιχειρήσεις. Μας στηρίζει η διοίκηση του Νέου Κλειστού, όλοι είναι δίπλα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως η ομάδα είναι λαϊκής βάσης και δεν υπάρχει κάποιος πρόεδρος χρηματοδότης, «που έρχεται και λέει θα βάλω 200, θα βάλω 300 και πάμε».