Γιάννενα, Πέμπτη 25/06/2026
Eniaia Sxoliki diefthintes
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Έτοιμα για το πρώτο κουδούνι δημοτικά και νηπιαγωγεία

Καθ΄όλα έτοιμα να υποδεχθούν τους μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά είναι τα δημοτικά και νηπιαγωγεία του Δήμου Ιωαννιτών, στα οποία έγιναν μέσα στο καλοκαίρι σημαντικές εργασίες.

Αυτό τόνισε η πρόεδρος της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ιωαννιτών Κάτια Τζίμα, σημειώνοντας πως, σε συνεργασία με τους εργολάβους, χρησιμοποιήθηκαν και έξτρα συνεργεία καθαρισμού, ώστε να πραγματοποιηθεί η έναρξη της σχολικής χρονιάς ευπρεπώς.
«Ο όγκος των εργασιών που έγινε, ήταν πολύ μεγάλος, με για όλα τα σχολεία. Έτρεξαν πολλές εργασίες όλο το καλοκαίρι, επισκευών και καινούριων εγκαταστάσεων ηλεκτρολογικών, χρωματισμού, πάρα πολλών σχολικών μονάδων. Κατά το 95% έχουν διεκπεραιωθεί όσα αιτήματα έγιναν από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων και της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης», σημείωσε.
Οι δηλώσεις της κας Τζίμα έγιναν στο περιθώριο συνάντησης με τους διευθυντές δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων, αντικείμενο της οποίας ήταν η ενημέρωσή τους σε σχέση με τις αλλαγές που αφορούν την οικονομική διαχείριση των σχολικών μονάδων. Στο εξής δε θα υπάρχουν σχολικά συγκροτήματα με ενιαία σχολική κοινή οικονομική διαχείριση, αλλά κάθε σχολική μονάδα θα έχει τη δική της οικονομική διαχείριση.
«Αυτή τη στιγμή η ενιαία σχολική επιτροπή πρωτοβάθμιας διαχειρίζεται 92 σχολικές μονάδες. Πιστεύουμε ότι αυτό αυξάνει βέβαια το δικό μας φόρτο εργασίας, αλλά δυστυχώς είναι η πολιτική κυβερνητική, η οποία οδηγεί σε αυτή την απόφαση, οπότε εμείς πρέπει να την ακολουθήσουμε», ανέφερε η κα. Τζίμα.