Όπως προέκυψε, νωρίτερα ο κατηγορούμενος είχε παραβιάσει παράθυρο σταθμευμένου λεωφορείου, προκαλώντας φθορά σε αυτό, ενώ αφαίρεσε από το εσωτερικό του χρηματικό ποσό 160 ευρώ. Στο πλαίσιο των αναζητήσεων, οι αστυνομικοί κατάφεραν να τον εντοπίσουν και να τον συλλάβουν, ενώ στην κατοχή του βρέθηκε το ποσό των 150 ευρώ το οποίο παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη. Η δικογραφία θα υποβληθεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσπρωτίας.
Έσπασε το τζάμι λεωφορείου και έκλεψε χρήματα
Δικογραφία για κλοπή και φθορά ξένης ιδιοκτησίας σχηματίστηκε σε βάρος ενός 18χρονου, ο οποίος συνελήφθη το απόγευμα της Τετάρτης από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ηγουμενίτσας στο Δρέπανο.
