Γιάννενα, Πέμπτη 25/06/2026
ioannina hrakleio
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Αναθέρμανση της άγονης γραμμής με πενθήμερο στην Κρήτη

Μια επανεκκίνηση της ατελέσφορης έως τώρα προσπάθειας για την αεροπορική σύνδεση Ιωαννίνων – Ηρακλείου θέλει να κάνει ο Δήμος Ιωαννιτών, μέσω της πενθήμερης επίσκεψης που προγραμματίζεται σε Ηράκλειο και Άγιο Νικόλαο από τις 29 Σεπτεμβρίου έως τις 4 Οκτωβρίου.

Το ταξίδι εντάσσεται στη «Διπλωματία Πόλεων» και θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Ιωαννίνων. «Ο λόγος που επιλέξαμε το Ηράκλειο, ήταν κυρίως και το αεροδρόμιο και να αναθερμάνουμε λίγο τη διαδικασία της άγονης γραμμής», ανέφερε σε δηλώσεις του ο αντιδήμαρχος Χρήστος Τάτσης.
Σύμφωνα με τα όσα προκύπτουν από τις δηλώσεις του κ. Τάτση, η αεροπορική σύνδεση δεν είναι μια χαμένη υπόθεση, αν και οι πόθοι των τοπικών φορέων Ιωαννίνων και Κρήτης προσκρούουν στο ανύπαρκτο ενδιαφέρον των αεροπορικών εταιρειών.
Με δεδομένο, ωστόσο, ότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, υπάρχουν επαφές με τον διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γεώργιο Σαουνάτσο, ο οποίος δεσμεύτηκε να στηρίξει την προσπάθεια, ενώ, παράλληλα, προχωρά και η ανάθεση μελέτης για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων, που αναμένεται να αναλάβει η διευθύντρια marketing και επικοινωνίας του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» Ιωάννα Παπαδόπουλου, με στόχο να επικαιροποιήσει κάποια στοιχεία και να τα παρουσιάσει με πιο ελκυστικό τρόπο.