Για οκτώ μέρες, από τις 23 έως τις 30 Αυγούστου, 500 παίκτες από 48 χώρες, εκπροσωπώντας 63 ομάδες (40 ανδρικές και 23 γυναικείες), κατακλύζουν την εμβληματική Radhusplassen (πλατεία Δημαρχείου) όχι μόνο για να ανταλλάξουν πάσες, αλλά και για να μοιραστούν ιστορίες ελπίδας και δεύτερων ευκαιριών. Όλοι μαζί, κάτω από το κεντρικό σύνθημα του Παγκόσμιου Κυπέλλου Αστέγων «Γκολ στη Φτώχεια» («Kick Out Poverty»).
Η 20ή διοργάνωση του μοναδικού αυτού τουρνουά χτυπάει στην καρδιά της νορβηγικής πρωτεύουσας. Για δεύτερη φορά (μετά το 2017), το Όσλο φιλοξενεί αυτήν τη σπουδαία, πρωτίστως κοινωνική, διοργάνωση, που σκοπό έχει (πέρα από τα γκολ και το θέαμα) να προσθέσει ακόμη ένα λιθαράκι στον δύσκολο δρόμο της κοινωνικής ένταξης και επανένταξης, αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά τη δύναμη του αθλητισμού να ενώνει και να θεραπεύει.
Ευτυχής συγκυρία για τα παιδιά, η συνάντηση τους στο Όσλο με τον βουλευτή Επικρατείας Γιώργο Σταμάτη, γνώριμο των παιδιών από τις επισκέψεις του στη Μονάδα, ως Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Από τους Φιλιάτες στο Όσλο με την Εθνική Αστέγων
Στο Όσλο της Νορβηγίας βρέθηκαν δύο μαθητές του Παραρτήματος Παιδιού Θεσπρωτίας του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Ηπείρου, μαζί με 16 ακόμη νέους και νέες, προκειμένου να συμμετάσχουν με την ελληνική Εθνική Ομάδα Αστέγων στο Παγκόσμιο Κύπελλο Αστέγων (Homeless World Cup).
