stavlikes fwtia
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

360.000 ευρώ για την αποκατάσταση των σταβλικών εγκαταστάσεων

Το ποσό των 360.000 ευρώ θα δεσμεύσει η Περιφέρεια Ηπείρου για την αποκατάσταση των ζημιών σε πρόχειρες σταβλικές εγκαταστάσεις στις κοινότητες των Δήμων Ζηρού και Άρτας, οι οποίες καταστράφηκαν ολοσχερώς ή μερικώς από τις πρόσφατες φωτιές.

Πρόκειται για 20-25 μονάδες περίπου, όπως προέκυψε από την καταγραφή, που έκαναν οι πρόεδροι των κοινοτήτων, αλλά και από την αυτοψία, που πραγματοποίησε ο ίδιος ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης το απόγευμα της Τετάρτης.
Το ποσό των 360.000 ευρώ θα διατεθεί για προμήθεια των απαραίτητων υλικών (ξύλα, τσίγκοι, τσιμεντότουβλα κ.ά.), ενώ από τον ΕΛΓΑ θα αποζημιωθούν οι ζημιές σε πτηνοτροφεία και χοιροτροφεία.
Την ανάγκη να καλυφθούν όλες οι ανάγκες και να μη μείνει κανείς χωρίς βοήθεια, επεσήμαναν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης, με τον κ. Καχριμάνη να διαβεβαιώνει πως αυτό θα γίνει και μάλιστα άμεσα, καθώς οι διαδικασίες αναμέμνεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα.
Απαντώντας σε ερωτήσεις για την πορεία αποκατάστασης των δικτύων, ο κ. Καχριμάνης έκανε γνωστό πως μόνο στον Άνω Δρυμώνα υπάρχουν ακόμη προβλήματα υδροδότησης, ενώ χωρίς ρεύμα εξακολουθεί να είναι ένα τμήμα της Παντάνασας.
Τέλος, εξέφρασε την εκτίμηση ότι δε θα υπάρχει πρόβλημα με πλημμυρικά φαινόμενα, καθώς παντού υπάρχουν ρέματα.