Savvas Amanatidis
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Αμοιβαίες δεσμεύσεις για συνεργασία και ένα Μνημόνιο

H βούληση και η δέσμευση για στενή και παραγωγική συνεργασία δηλώθηκε στη συνάντηση, που είχαν ο νέος Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας δρ. Ιωάννης Σάββας και ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης, στο κτίριο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης στη Ζώνη Ενεργούς Πολεοδομίας Κοζάνης.

Κατά τη συνάντηση των δύο ανδρών τονίστηκε ότι η δημιουργία ενός διαύλου άμεσης επικοινωνίας, με σταθερότητα και εμπιστοσύνη, που θα αξιοποιεί τις θεσμικές δυνατότητες που υπάρχουν, θα έχει θετικό και μόνο αποτύπωμα στην παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Στο πνεύμα της κοινής συμπόρευσης ενεργειών και δράσεων, ο Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου-Δυτικής Μακεδονίας συζήτησε με τον περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας το σχέδιο Μνημονίου Κατανόησης & Συνεργασίας μεταξύ των δυο φορέων, που κατήρτισε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση και στο οποίο αποτυπώνεται και εξειδικεύεται η οικοδόμηση συνεργειών σε συγκεκριμένα πεδία δράσης, όπως το περιβάλλον, οι υδάτινοι πόροι, οι συνοριακοί σταθμοί, τα ευρωπαϊκά προγράμματα κλπ.
Υπογραμμίστηκε ότι το Μνημόνιο Κατανόησης & Συνεργασίας είναι η απαρχή ενός πλαισίου συνεργασίας και αλληλοσυμπλήρωσης του παραγόμενου έργου κάθε φορέα, με προσήλωση στην ενίσχυση του έργου παροχής ποιοτικών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών στις τοπικές κοινωνίες.