Στο αυτοκίνητο επέβαιναν και τρεις Σέρβοι, οι οποίοι τραυματίστηκαν ελαφρά, σε αντίθεση με τον 20χρονο, για τον οποίο χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τον απεγκλωβισμό του.

Ο 20χρονος διακομίστηκε στο Νοσοκομείο Φιλιατών, όπου διασωληνώθηκε, και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο «Χατζηκώστα». Τις συνθήκες του ατυχήματος διερευνά το Τμήμα Τροχαίας Ηγουμενίτσας.

