Με κατηγορηματικό τρόπο, απέρριψε τις καταγγελίες για απόρριψη των υλικών εκσκαφής στον Άραχθο, λέγοντας πως ελάχιστα χαλίκια έχουν πέσει κάτω και 1-2 πέτρες, που, «αν χρειαστεί, θα τις σπάσουμε», ενώ, σε ερώτηση του επικεφαλής της παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση» Γιώργου Πρέντζα για την εναπόθεση του υλικού από τον εκβραχισμό, απάντησε πως είναι προσωρινή και γίνεται κατόπιν αδειοδότησης.
Προβληματισμούς για την περιβαλλοντική επιβάρυνση, κυρίως την οπτική, εξέφρασε ο επικεφαλής της παράταξης «Κοινό των Ηπειρωτών» Γιάννης Στέφος, λέγοντας πως θεωρεί «πληγή» αυτό που θα μείνει. Μάλιστα, διερωτήθηκε αν θα μπορούσε να είχε επιλεγεί άλλος τρόπος, όπως για παράδειγμα η διάνοιξη σήραγγας, με τον κ. Καχριμάνη να απαντά ότι η πρόταση για τούνελ απορρίφθηκε κεντρικά στο παρελθόν και με τα λεφτά, που διαθέτει η Περιφέρεια, δε θα έκανε ούτε 100 μ. τούνελ.
Επ’ αφορμής της συζήτησης, ο περιφερειάρχης στάθηκε στη δυσκολία του έργου, το οποίο χαρακτήρισε «ίσως πιο δύσκολο κι απ’ την Κακιά Σκάλα», κάνοντας γνωστό ότι «αυτή την εβδομάδα θα ακουμπήσουμε στο πιο δύσκολο σημείο που είναι 80 μέτρα βράχος». Η μελέτη προβλέπει πατάρια και διαπλάτυνση, ενώ στην πορεία θα αποφασιστεί εάν χρειάζεται και η κατασκευή ενός Cut-and-Cover για να σκεπάσει το σημείο.
Απαντώντας στις διαμαρτυρίες των κατοίκων για τα προβήματα στις μετακινήσεις τους, λόγω της ολικής διακοπής κυκλοφορίας, έκανε γνωστό πως ο δρόμο από το Ξηροβούνι έχει βελτιωθεί με χαλίκι 3Α και σύντομα θα ασφαλτοστρωθεί. «Ό,τι χρειάζεται, θα τα δώσουμε όλα», είπε και κατέληξε λέγοντας πως είναι ντροπή τα όσα λέγονται από ορισμένους, για κάποιους, μάλιστα, εκ των οποίων ο ίδιος μπήκε μπροστά για να δώσει λύσεις σε προβλήματα και να μην καταστραφούν.
Ανήσυχος για τις δυσκολίες, όχι για τις καταγγελίες
Απόλυτα καθησυχαστικός εμφανίστηκε ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέξανδρος Καχριμάνης ως προς τον τρόπο, που εκτελείται το έργο Πηγάδια – Γέφυρα Πλάκας, απαντώντας στις φωνές για περιβαλλοντική επιβάρυνση του φαραγγιού του Αράχθου και της περιοχής γενικότερα, όπως τις μετέφεραν στη συνεδρίαση της Περιφερειακής Επιτροπής.
