Γιάννενα, Πέμπτη 25/06/2026
Vounoplagia Eleousa diastavrwsi
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Ανάγκη νέων έργων λόγω του Ιωάννινα – Κακαβιά

Σε συνολική αναβάθμιση της Εθνικής Οδού Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας, από τον κόμβο πάνω από τη σήραγγα του αεροδρομίου έως τη σύνδεσή της με τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Κακαβιά στη Βιομηχανική Περιοχή, σχεδιάζει να προχωρήσει η περιφέρεια Ηπείρου.

Στο τμήμα αυτό του δρόμου προβλέπονται τρεις κυκλικοί κόμβοι, ο πρώτος στη διασταύρωση Βουνοπλαγιάς, ο δεύτερος στη διασταύρωση Ελεούσας – Ζωοδόχου και ο τρίτος στη ΒΙ.ΠΕ., ωστόσο θα μελετηθεί και όλο το υπόλοιπο οδικό τμήμα μεταξύ των κόμβων, με στόχο τη διαπλάτυνσή του, ώστε να υπάρχουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με νησίδα στη μέση.
Η Περιφερειακή Επιτροπή ενέκρινε τη διαδικασία για την ανάδειξη τεχνικού συμβούλου, που θα υποβοηθήσει τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε. για τη βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της Ε.Ο. Ιωαννίνων – Ηγουμενίτσας, προϋπολογισμού 148.800 ευρώ, με τον περιφερειάρχη Αλέξανδρο Καχριμάνη να τονίζει την αναγκαιότητα του έργου, καθώς ο συγκεκριμένος οδικός άξονας θα συγκεντρώνει μεγάλη κίνηση οχημάτων.

Δύο κόμβοι στην Π.Ε. Άρτας και στο αεροδρόμιο

Με άλλες αποφάσεις της, η Περιφερειακή Επιτροπή ενέκρινε τη δημοπράτηση δύο νέων κυκλικών κόμβων στην Π.Ε. Άρτας, οι οποίοι αποτελούν αιτήματα των Δήμων. Πρόκειται για την αναδιαμόρφωση κόμβου στην είσοδο του Πέτα επί της Ε.Ο Άρτας – Τρικάλων (προϋπολογισμού 470.000 ευρώ) και την κατασκευή ισόπεδου κυκλικού κόμβου προς Διάσελλο στη συμβολή της επαρχιακής οδού με την Ε.Ο Άρτας – Τρικάλων (670.000 ευρώ).
Επίσης, στο διασυνοριακό πρόγραμμα Interreg, με προϋπολογισμό 500.000 ευρώ, εντάσσεται ο κυκλικός κόμβος στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων.
Ενστάσεις ως προς το πλήθος των κυκλικών κόμβων εκφράστηκαν από την αντιπολίτευση, σε συνέχεια και των όσων είπε πρόσφατα στην ειδική συνεδρίαση της λογοδοσίας ο περιφερειάρχης. «Μήπως το παρακάνετε;», ρώτησε ο επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης Ηπείρου» Γιώργος Πρέντζας, με τον κ. Καχριμάνη να επικαλείται αιτήματα κατοίκων και υποδείξεις της Αστυνομίας, τονίζοντας πως η Περιφέρεια Ηπείρου ήταν η μόνη που έκανε σοβαρά έργα με τα λεφτά του ταμείου Ανάκαμψης για έργα οδικής ασφάλειας, όταν οι άλλοι «έκαναν μόνο γραμμές για πεζούς».
«Δεν απολογούμαι σε εσάς, απολογούμαι στον κόσμο», ανέφερε σε άλλη αποστροφή του λόγου του, ενώ έκανε γνωστό πως ολοκληρώνεται και ο κόμβος στο Μονολίθι, τον οποίο χαρακτήρισε σπουδαίο έργο.