Γιάννενα, Παρασκευή 26/06/2026
Palasxas kouvas
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

Ένας κουβάς νερό στο δεντράκι με στόχο να βρει μιμητές

Να συμβάλλουν στη φροντίδα του αστικού πρασίνου, ποτίζοντας τα δέντρα που βρίσκονται έξω από τα σπίτια ή καταστήματά τους ή ακόμα στα πάρκα της γειτονιάς τους κατά τη διάρκεια της ανομβρίας και των υψηλών θερμοκρασιών, κάλεσε τους δημότες ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Πέτρος Παλάσχας.

Μάλιστα, λίγες μέρες πριν και ο ίδιος έδωσε το παράδειγμα, ποτίζοντας με τη βοήθεια και άλλων περιοίκων, τα δέντρα στο «πάρκο τσέπης» που έχει δημιουργηθεί στους Αμπελόκηπους. Ενέργεια την οποία φρόντισε να αναρτήσει και στο facebook… προς παραδειγματισμό!
Ο Δήμος Ιωαννιτών χρησιμοποιεί τις ημέρες αυτές μια υδροφόρα για το πότισμα των δέντρων της πόλη και ιδιαίτερα των «νέων», που χρειάζονται αρκετό νερό προκειμένου να αναπτυχθούν σωστά και να μην ξεραθούν, ωστόσο οι δυνατότητες δεν επαρκούν, ειδικά όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες.
«Επειδή οι ανάγκες της υπηρεσίας είναι πάρα πολλές, ζητάμε τη συνδρομή των πολιτών, έτσι ώστε και αυτοί, στο δέντρο που βρίσκεται έξω από το σπίτι τους, έξω από το μαγαζί τους ή στα μικρά παρκάκια που υπάρχουν στη γειτονιά, να ρίξουν ένα κουβά, ένα ποτιστήρι νερό, έτσι ώστε και τα δέντρα να αναπτυχθούν σωστά και να μπορέσουμε να έχουμε όσο δυνατόν λιγότερες απώλειες. Είναι κάτι το οποίο ωφελεί όλη την πόλη. Τα δέντρα τα θέλουμε όλοι. Χρειάζεται να έχουμε το πράσινο και να δεχόμαστε όλες αυτά τα ευεργετήματα, τη δροσιά, την ομορφιά και την ποιότητα ζωής που μας χαρίζουν», σημείωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι σε αρκετές γειτονιές ήδη υπάρχει συνεργασία των περιοίκων.
«Είναι μια πρακτική, η οποία έχει μιμητές. Υπάρχει κόσμος που δέχεται να κάνει αυτή τη διαδικασία γιατί νιώθει δικό του το δέντρο, που είναι έξω από το σπίτι του, το μαγαζί του ή το παρκάκι της γειτονιάς του. Εμείς αυτό θέλουμε. Να νιώσει ο πολίτης τον κοινόχρηστο χώρο ως δικό του και να μπορέσει να μας βοηθήσει», ανέφερε.