Από την Τετάρτη έως και σήμερα Παρασκευή, οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας, προσαρμοσμένο στην ηλικιακές τους ανάγκες, με στόχο την εκμάθηση βασικών κανόνων που πρέπει να ακολουθούν, είτε ως πεζοί είτε ως επιβάτες Ι.Χ. αυτοκινήτων και μέσων μαζικής μεταφοράς.
Στη σπουδαιότητα τέτοιων ενημερωτικών δράσεων, που έχουν και βιωματικό χαρακτήρα, στάθηκαν σε δηλώσεις τους οι διοργανωτές. «Η ενημέρωση και εκπαίδευση των παιδιών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής είναι σημαντική», τόνισε ο διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Ιωαννίνων Γρηγόρης Καρράς, επισημαίνοντας ταυτόχρονα τοn ρόλο που διαδραματίζει το πρότυπο και το παράδειγμα των γονέων.
Στην επίδραση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, που έχουν και βιωματικό χαρακτήρα ειδικά στα παιδιά μικρών ηλικιών, στάθηκε, από την πλευρά της, η κοινωνιολόγος, εκπρόσωπος του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» Αφροδίτη Γκαμπούρη, ενώ η αντιδήμαρχος Κατερίνα Μπαλάφα χαρακτήρισε βασική προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή την υλοποίηση δράσεων, που στόχο έχουν την εκπαίδευση και ενημέρωση των μαθητών σε θέματα οδικής ασφάλειας. «Οι μαθητές αποτελούν το μέλλον αυτού του τόπου και η εξοικείωσή τους από τη νεαρή ηλικία με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας θα τους βοηθήσει να αποκτήσουν σωστή οδηγική κουλτούρα και συμπεριφορά στην ενήλικη ζωή τους», ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Μπαλάφα και ευχαρίστησε τον διοικητή του Τμήματος Τροχαίας και τα στελέχη του Ινστιτούτου, που συνέβαλαν στην επιτυχία του τριήμερου εκπαιδευτικού προγράμματος.
Μαθήματα οδικής ασφάλειας σε περισσότερους από 500 μαθητές
Με τη συμμετοχή 500 και πλέον μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχολικών μονάδων του Δήμου Ζίτσας, ολοκληρώθηκε το τριήμερο εκπαιδευτικών δράσεων οδικής ασφάλειας, που πραγματοποίησε το Τμήμα Τροχαίας Ιωαννίνων, με τη συνδρομή του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» και τη συνεργασία του Δήμου Ζίτσας.
