Green Cola 2
ΟικονομίαΑίθουσα Σύνταξης

Η Green Cola ξυπνάει τις αισθήσεις με τη νέα της γεύση

Η Green Cola, πρωτοπόρος στα αναψυκτικά με φυσικά συστατικά, παρουσιάζει με μεγάλη χαρά και πολύ ενθουσιασμό την κυκλοφορία της νέας 360° διαφημιστικής της καμπάνιας.

Η καμπάνια έχει ως στόχο να επικοινωνήσει την ανανεωμένη ακαταμάχητη γεύση της Green Cola, αναδεικνύοντας παράλληλα τα βασικά χαρακτηριστικά του brand, που το κατατάσσουν ανάμεσα στα αγαπημένα των καταναλωτών.
Η νέα καμπάνια της Green Cola ενσαρκώνει τη νεανικότητα, τη δημιουργικότητα και τη μοντέρνα αισθητική, εμπνέοντας τους απλούς, καθημερινούς ανθρώπους να βγουν από το comfort zone τους, να αγκαλιάσουν την περιπέτεια και να απελευθερώσουν τα αληθινά, ένστικτα τους, με ένταση: ένα συνονθύλευμα τόλμης και καινοτομίας.
«Ετοιμαστείτε για μια έκρηξη αισθήσεων στους γευστικούς σας κάλυκες. Η νέα γεύση της Green Cola προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, με περισσότερο ανθρακικό, για ακόμα περισσότερη απόλαυση. Απαλλαγμένη από ζάχαρη, απευθύνεται σε όσους αναζητούν μια πιο υγιεινή εναλλακτική πρόταση χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση.
Είτε είσαι πρωταθλητής στο μπάσκετ είτε όχι, είτε είσαι δυνατός player στο φλερτ ή όχι, είτε είσαι λάτρης της τέχνης είτε όχι, μπορείς πάντα να εκφράζεσαι ελεύθερα. Η απάντηση βρίσκεται στη νέα γεύση Green Cola που σε καλεί να την ανακαλύψεις», αναφέρεται σε δελτίο τύπου για τη νέα 360° καμπάνια της Green Cola, που περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας στην τηλεόραση, σε outdoor διαφημίσεις, στα social media (Facebook, Instagram, YouTube, Tik Tok), στο ραδιόφωνο και στο Spotify.
«Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό μοιραζόμαστε μαζί σας τη νέα μας προιοντική καμπάνια, με βασικό στόχο να επικοινωνήσουμε τη νέα ακαταμάχητη γεύση της Green Cola, αναβαθμίζοντας τη συνολική εμπειρία και προσφέροντας στους καταναλωτές μια εκρηκτική αίσθηση», αναφέρει σε δήλωσή της η διευθύντρια Μάρκετινγκ Ομίλου Green Beverages Στεφανία Τσαπάλα και προσθέτει: «Η νέα, φρέσκια και μοντέρνα διαφήμισή της Green Cola λειτουργεί ως έμπνευση, ενθαρρύνοντας τα άτομα να ξεφύγουν από τα συνηθισμένα, να πάρουν ρίσκα και να ξεκλειδώσουν τα αληθινά, φυσικά χαρακτηριστικά τους, με ένταση».

Σχετικά άρθρα

Σε τροχιά διεθνούς αναγνώρισης η ελληνική Green Cola

Χήτος – Green Cola: Ενώνουν τις δυνάμεις τους για κοινή πορεία στις διεθνείς αγορές