Οφρυδόπουλος: Κάναμε μόνοι μας τα εύκολα δύσκολα
Ο προπονητής της ΑΕΚ Σωκράτης Οφρυδόπουλος δήλωσε για το παιχνίδι με τον ΠΑΣ εξής: «Συνολικά κάναμε ένα καλό παιχνίδι. Ήμασταν τακτοποιημένοι καλά στο γήπεδο. Κάνουμε τα εύκολα δύσκολα μόνοι μας. Επειδή ήμασταν με την πλάτη στον τοίχο μετά τα χθεσινά αποτελέσματα. αυτή η αγωνιστική είναι σαν μην έγινε ποτέ στην......
