Στις κατά μέρους κλάσεις η μάχη που δόθηκε ήταν μεγάλη. Στα δικίνητα πρώτευσαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης από την Πάτρα με το Peugeot 106 S16, στη 2η θέση βρέθηκαν επίσης με Peugeot 106 S16 οι Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης, στην πρώτη συμμετοχή του νεαρού οδηγού σε ράλι στην καριέρα του, ενώ στην 3η θέση, μόλις 4 δευτερόλεπτα πίσω, τερμάτισαν οι τοπικοί Αχιλλέας Βέργος – Νίκος Λίγκας με το Opel Manta 2.0. Στην κατηγορία Ν, την πρώτη θέση κέρδισαν οι τοπικοί Ποσειδών Γορίτσας – Αποστόλης Σπύρου με το Mitsubishi Lancer Evo X, στη 2η θέση τερμάτισαν οι Διονύσης Γιαννούλης – Στέφανος Αντωνίου με Honda Civic Type R και στην 3η θέση οι επίσης τοπικοί Κωστής Τασούλας – Γιώργος Μπαζιαλέκος με το Peugeot 106 S16. Στην κατηγορία C6 η τριάδα των νικητών ήταν γιαννιώτικη υπόθεση με τους νικητές να είναι οι Κωστής Τασούλας – Γιώργος Μπαζιαλέκος, Αλέξανδρος Γκουρογιάννης – Νίκος Σιαφάκας και Βαγγέλης – Σωκράτης Κάκαρης, άπαντες με Peugeot 106 S16. Στη C5 πρώτευσαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος – Στράτος Γιαβάσης με Peugeot 106 S16, Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης με το ίδιο αυτοκίνητο και Διονύσης Γιαννούλης – Στέφανος Αντωνίου με Honda Civic Type R. Στη C3 η πρώτη τριάδα ήταν οι Βεργος – Λίγκας με Opel Manta 2.0, Αλεξανδρής –Καπύρης με Peugeot 206 RC GTI και Ιερεμίας –Κοντός με Renault Clio Williams, ενώ, τέλος, στην C2 η τριάδα των νικητών ήταν οι Κύρκος –Πολυζώης με Mitsubishi Lancer Evo IX, Καρπάνος-Καρπάνος με Mitsubishi Lancer Evo X και Κανδηλιώτης-Παπανδρέου με Mitsubishi Lancer Evo VI.
Το 26ο Ηπειρωτικό Rally είχε αρκετά απρόοπτα και εγκαταλείψεις. Στην 1η κιόλας ειδική (Δωδώνη 1), οι Διονύσης Σπανός και Σωτήρης Γκότοβος είχαν έξοδο, με το Subaru Impreza WRX να τυλίγεται στις φλόγες. Μάλιστα, η φωτιά επεκτάθηκε σε ξερά χόρτα και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής, με αποτέλεσμα να υπάρξει προσωρινή διακοπή, ενώ το πλήρωμα μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο. Έξοδο είχαν στην 5η ειδική (Δωδώνη 3) και οι Αντωνίου -Βίγκος (Lancer IX), χωρίς να τραυματιστούν. Περισσότερο άτυχος στάθηκε, όμως, ο φωτογράφος Γιώργος Καλφόπουλος, ο οποίος τραυματίστηκε αρκετά σοβαρά σε ένα ατύχημα κατά την κάλυψη του αγώνα.
Η ΕΛΕΤΑ εύχεται γρήγορα περαστικά στους Δ. Σπανό- Σ. Γκότοβο, καθώς και στον Γ. Καλφόπουλο, ενώ ευχαριστεί όλους όσοι συνέδραμαν στο να διοργανωθεί το 26ο Ηπειρωτικό Rally και ειδικότερα τον μεγάλο χορηγό ΙΚΤΕΟ AUTOTEST, τους συνδιοργανωτές περιφέρεια Ηπείρου και δήμο Ιωαννιτών, τους χορηγούς του αγώνα Laser Derma Med, Mr Fast, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360, GURU CAFÉ, CITROEN-PEUGEOT, την Ελληνική Αστυνομία, την Πυροσβεστική, το ΕΚΑΒ, το ΠΕΑΚΙ, τον δήμο Δωδώνης και φυσικά την ΟΜΑΕ.
26ο Ηπειρωτικό Rally- Έκαναν το repeat οι Αναπολιοτάκης –Τσιούκας
Repeat στην επιτυχία τους το 2019 έκαναν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης –Θανάσης Τσιούκας, το Ford Fiesta R5 των οποίων ήταν το πιο γρήγορο, με αποτέλεσμα να αναδειχθούν νικητές του 26ου Ηπειρωτικού Rally Ι.ΚΤΕΟ AUTOTEST, που αποτέλεσε τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου. Στη 2η θέση τερμάτισαν οι Παναγιώτης Κύρκος - Γιώργος Πολυζώης με το Mitsubishi Lancer Evo IX, στην πρώτη συμμετοχή του οδηγού στον αγώνα της ΕΛΕΤΑ, ενώ στην 3η θέση, μόλις 2,89 δευτερόλεπτα πίσω, τερμάτισαν οι... συνήθεις ύποπτοι τα τελευταία χρόνια Τάκης Καμπύλης-Σταύρος Σταμέλος με το Skoda Fabia S2000.
