«Η καρδιακή ανεπάρκεια δε μας σταματά»
Στην καμπάνια «Η καρδιακή ανεπάρκεια δε μας σταματά» συμμετέχει το Καρδιολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων «Γ. Χατζηκώστα», στο πλαίσιο της εβδομάδας ευαισθητοποίησης για την Καρδιακή Ανεπάρκεια (5-11 Μαΐου) και των δράσεων της Ομάδας Εργασίας Καρδιακής Ανεπάρκειας της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας....
