Η οργή και αγανάκτηση των ιδιοκτητών και οδηγών ταξί της πόλης εκφράστηκε με μια εποχούμενη κινητοποίηση που κατέληξε στην κεντρική πλατεία, με τα προεδρεία των Σωματείων να επιδιώκουν συνάντηση με τον περιφερειάρχη. Ωστόσο, παραπέμφθηκαν στον εκτελεστικό γραμματέα της περιφέρειας, ο οποίος είναι και ο εισηγητής του θέματος στη συνεδρίαση που ξεκινά στη 1 το μεσημέρι.
Οι δύο πρόεδροι των Σωματείων Μιχάλης Ψήνας και Κώστας Γκαρόζης τόνισαν πως η ενοποίηση των δύο εδρών αποτελεί ουσιαστικά έναν τρόπο αύξησης των εδρών στον δήμο Ιωαννιτών, όπου η αναλογία είναι ήδη πολύ μεγάλη, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο της πανδημίας, όπου ουσιαστικά δεν υπάρχει επιβατικό έργο.
«Εμείς λέμε ότι κάθε ταξί πρέπει να έχει την έδρα του στα όρια της αρμοδιότητας του κάθε δήμου. Αυτή είναι η φιλοσοφία του νόμου. Σήμερα, με αυτή τη δεινή κατάσταση που ζει ο κόσμος, χωρίς το κριτήριο των επιβατικών αναγκών, ερχόμαστε να ενοποιήσουμε δύο έδρες», σημείωσε ο κ. Ψήνας. Παράλληλα, όπως ανέφερε, «δεν ξέρω αν έξι αδειούχοι στον δήμο Ζίτσας ασκούν μεγαλύτερη πίεση από 400 στα Γιάννενα» και κατηγόρησε την περιφερειακή αρχή πως «δε θέλει τη δίκαιη λύση για να απαλειφθούν παρεξηγήσεις, σύγχυση και στρεβλώσεις». «Σύσσωμα τα δύο σωματεία είναι αντίθετα στην ενοποίηση των εδρών», τόνισε από την πλευρά του ο κ. Γκαρόζης.
Παράλληλα, τα δύο Σωματεία διαμαρτύρονται για τη δεινή θέση στην οποία έχουν περιέλθει ιδιοκτήτες και οδηγοί, τονίζοντας ότι μετά βίας το 30% των επαγγελματιών ταξί έχει ενταχθεί στα προγράμματα στήριξης, παρά τα όσα αναφέρουν κυβερνητικά στελέχη.
Οι επαγγελματίες ζητούν αφορολόγητο, επιδότηση καυσίμων και επιδότηση αντικατάστασης οχημάτων παντός τύπου καυσίμων, μέσα από χρηματοδοτικά προγράμματα.
«Ενόψει του ανοίγματος της αγοράς, εξαγγέλθηκαν μέτρα στήριξης στις πληττόμενες επιχειρήσεις και αυτό είναι ορθό και λογικό. Όμως εμείς δεν είμαστε μόνο πληττόμενες, αλλά είμαστε προβληματικές, μη βιώσιμες. Η νυχτερινή βάρδια δεν υπάρχει πια», σημείωσε ο κ. Ψήνας.
