Μετά τη διαγωνιστική διαδικασία, το κόστος της σύμβασης είχε διαμορφωθεί σε 5,75 εκατ. ευρώ, ωστόσο με τις τροποποιήσεις, που έχουν γίνει και θα γίνουν, ξεπερνά πλέον τα 7 εκατ. ευρώ και ίσως ανέβει κι άλλο, αν αυξηθεί το φυσικό αντικείμενο, καθώς είναι πολύ πιθανόν να γίνουν παρεμβάσεις και στον κόμβο στα ΙΚΕΑ.
Η Περιφερειακή Επιτροπή ενέκρινε στη σημερινή της συνεδρίαση μια οριακά «επουσιώδη τροποποίηση», που μεταφράζεται σε 1,3 εκατομμύρια ευρώ και προκύπτει από τη 2η τροποποίηση μελέτης, κατά την οποία αυξάνονται τα σημεία οδικής ασφάλειας, με την ενσωμάτωση στον κόμβο του Βρέλλη εξόδου προς το παράπλευρο δίκτυο και την αύξηση του πλάτους των παράπλευρων οδών, ώστε να γίνουν αμφίδρομης κυκλοφορίας, με σκοπό την καλύτερη κυκλοφορία στον οικισμό του Μπιζανίου. Αυτό συμπαρασύρει την αύξηση της ποσότητας των τοιχίων στο παράπλευρο δίκτυο, καθώς πλέον εφάπτονται στα όρια της απαλλοτρίωσης.
Όπως εξήγησε ο επιβλέπων μηχανικός της Περιφέρειας Ηπείρου Δημήτρης Τσιούμπος, μετά από ερώτηση του επικεφαλής της «Λαϊκής Συσπείρωσης Ηπείρου Γιώργου Πρέντζα για το αν αυτές οι παρεμβάσεις θα μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί στην αρχική μελέτη του έργου, πολλές από τις ανάγκες προέκυψαν στην πορεία, καθώς τυπικά η περιοχή είναι εκτός σχεδίου, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν δραστηριότητες που πρέπει να εξυπηρετηθούν. Αυτός ήταν και ο λόγος να γίνουν αμφίδρομοι οι παράπλευροι δρόμοι, χωρίς ωστόσο να απαιτηθούν επιπλέον απαλλοτριώσεις.
Ο κ. Καχριμάνης έκανε γνωστό ότι μετά τις επιπλέον παρεμβάσεις εξυπηρετείται η κίνηση προς το Επισκοπικό και δε θα προχωρήσει ο σχεδιασμός για έναν επιπλέον κόμβο μετά τα ΙΚΕΑ, όπως είχε ζητηθεί, ενώ έκανε γνωστό πως σύντομα θα αποφασιστεί και η θέση στην οποία θα γίνει τοποθέτηση πεζογέφυρας για διευκόλυνση των κατοίκων και κυρίως των μαθητών, που πηγαίνουν στα σχολεία του Μπιζανίου.
Πριν τον Ιούλιο σε πλήρη κυκλοφορία
Ο επιβλέπων μηχανικός διαβεβαίωσε ότι το σύνολο του έργου θα έχει ολοκληρωθεί πριν τον Ιούλιο, που προβλέπεται από το χρονοδιάγραμμα, λέγοντας, μάλιστα, πως αν ευνοούσαν οι καιρικές συνθήκες θα μπορούσε ήδη να έχει γίνει η ασφαλτόστρωση αυτές τις μέρες.
Μέχρι σήμερα έχει κατασκευαστεί περίπου το 85% του έργου, απομένουν εργασίες οδοστρωσίας, ασφαλτόστρωσης σήμανσης και ασφάλισης.
