Η εβδομάδα ξεκίνησε με την αναστολή ολόκληρου του 5ου Λυκείου Ιωαννίνων, ενός τμήματος στο 1ο Λύκειο και ενός σε ιδιωτικό δημοτικό. Συνολικά, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κωνσταντίνο Καμπουράκη, στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση βρίσκονται σε αναστολή τέσσερα τμήματα σε τέσσερα σχολεία και δύο σχολικές μονάδες, ενώ για 16 τμήματα και δύο ολόκληρα σχολεία έχει λήξει η αναστολή.
Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τελούν σε αναστολή επτά τμήματα και δύο ολόκληρες σχολικές μονάδες, ενώ έχει λήξει η αναστολή σε 12 τμήματα και σε ένα σχολείο.
«Σχεδόν όλα τα σχολεία, αν εξαιρέσουμε το Ειδικό Σχολείο στην Παραμυθιά και την Ελεούσα, όλα τα υπόλοιπα αφορούν τον δήμο Ιωαννιτών, ενώ δεν έχουμε αναστολές στις άλλες περιφερειακές ενότητες», σημείωσε ο κ. Καμπουράκης.
Μια περίπτωση αναφέρθηκε στην Πρέβεζα, ωστόσο ο μαθητής απουσίαζε για 14 ημέρες καθώς είχε αρχικά επιβεβαιωθεί ως κρούσμα η μητέρα του, οπότε δεν τέθηκε θέμα αναστολής λειτουργίας του σχολείου.
Ωστόσο, αυτό που τόνισε ο κ. Καμπουράκης, πέρα από την ανάγκη αυστηρής τήρησης των μέτρων προστασίας, είναι και η τήρηση της απομόνωσης για όσους μαθητές φοιτούν σε τμήματα και σχολεία που έχουν τεθεί σε αναστολή. «Να ξέρουμε ότι όταν είμαστε σε αναστολή ή καραντίνα, είμαστε όλη την ημέρα, όχι μόνο τις ώρες του σχολείου. Δε σημαίνει ότι βγαίνουμε να βρούμε τους φίλους μας ή να πάμε φροντιστήριο. Καραντίνα σημαίνει ότι μένουμε σπίτι απομονωμένοι. Για να είμαστε σε αναστολή, υπάρχουν πιθανότητες να είμαστε φορείς, είτε ασυμπτωματικοί είτε να εμφανιστεί ο ιός αργότερα. Δε βγαίνουμε από το σπίτι, πρέπει αυτό να το τηρήσουμε», σημείωσε ο κ. Καμπουράκης, προσθέτοντας πως απαιτείται ψυχραιμία από όλους.
Τόνισε δε πως υπάρχει ετοιμότητα και συνεργασία καθ’ όλο το 24ωρο με τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και με την τοπική αυτοδιοίκηση.
Μεταβάλλεται καθημερινά η λίστα των σχολείων σε αναστολή
Μπαίνουν και βγαίνουν καθημερινά σε αναστολή τμήματα των σχολικών μονάδων των Ιωαννίνων, λόγω επιβεβαίωσης κρουσμάτων σε μαθητές ή σε εκπαιδευτικούς.
									
																	