Με ανακοίνωσή του, το διοικητικό συμβούλιο ξεκαθαρίζει ότι ουδέποτε έγινε αποδέκτης εγγράφων από την Τεχνική Υπηρεσία που να αναφέρονται σε προβλήματα στη στέγη ή γενικότερα στις υποδομές των χειρουργείων. Όπως σημειώνει, σε περίπτωση που υπήρχε τέτοια ενημέρωση, προφανώς θα υπήρχε παρέμβαση νωρίτερα, υπενθυμίζοντας ότι οι παρεμβάσεις του Συλλόγου για άλλα ζητήματα, όπως η ράμπα του ακτινολογικού και η αντικατάσταση φορείων, ήταν συνεχείς.
Την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου, αντιπροσωπεία του Δ.Σ. μετέβη στον χώρο των χειρουργείων αμέσως μόλις έγινε γνωστό το περιστατικό, προκειμένου να ενημερωθεί από τους εργαζόμενους για τις συνθήκες λειτουργίας και το κατά πόσο το συμβάν επηρεάζει την εργασία τους.
Ο Σύλλογος τονίζει επίσης ότι τα ζητήματα αναβάθμισης του υλικοτεχνικού εξοπλισμού και της πυροπροστασίας είχαν τεθεί και στην επίσημη συνάντηση με τον διοικητή, ενώ η υποστελέχωση πολλών υπηρεσιών του νοσοκομείου –από την Τεχνική Υπηρεσία μέχρι τη σίτιση, την καθαριότητα και τα εργαστήρια– αποτελεί πάγια επισήμανση στις κινητοποιήσεις και τα δελτία Τύπου του.
«Τα μέλη του Δ.Σ. ουδέποτε κρύφτηκαν από οποιοδήποτε πρόβλημα και δεν πρόκειται να αποκρύψουν τίποτα από όσα πέφτουν στην αντίληψή τους», αναφέρει ο Σύλλογος, σημειώνοντας ότι παρεμβαίνει σε ζητήματα κάθε κλίμακας, από τα πιο μικρά έως τα πιο μεγάλα. Κλείνοντας, καλεί τη διοίκηση να λάβει όλες τις αναγκαίες ενέργειες για τη διασφάλιση της ασφάλειας ασθενών και προσωπικού, με παροχή όλων των μέσων ατομικής προστασίας και σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους.
Σύλλογος Εργαζομένων «Χατζηκώστα» – Αν γνώριζε τα προβλήματα, θα είχε παρέμβει
Άγνοια για οποιαδήποτε προβλήματα στη στέγη ή στις υποδομές των χειρουργείων δηλώνει πως είχε ο Σύλλογος Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων «Γ. Χατζηκώστα», σε συνέχεια της ανακοίνωσης της «Αγωνιστικής Συσπείρωσης Υγειονομικών», που ανέφερε ότι τα προβλήματα ήταν γνωστά από τον Ιούνιο στη διοίκηση.
