aithousa1
Αίθουσα ΣύνταξηςΕπικαιρότητα

ΕΛΜΕ Ιωαννίνων – Πολιτική επιλογή απαξίωσης τα κενά στα σχολεία

Τη «συνεχιζόμενη απαράδεκτη κατάσταση» στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, μετά και την ολοκλήρωση της Γ’ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, η οποία, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, άφησε δεκάδες κενά ακάλυπτα.

Όπως υποστηρίζει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων, παρά τις συνεχείς επισημάνσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ, η Τεχνική Εκπαίδευση -ΕΠΑΛ και Εργαστηριακά Κέντρα- πλήττεται «για ακόμη μία χρονιά από δραματική υποστελέχωση», με αποτέλεσμα να χάνονται εκατοντάδες ώρες μαθημάτων και εργαστηρίων. Σημειώνει μάλιστα πως οι μαθητές της Τεχνικής Εκπαίδευσης αντιμετωπίζονται «ως δευτέρας κατηγορίας», γεγονός που, κατά την ίδια, «εκθέτει το Υπουργείο Παιδείας».
Η ανακοίνωση αποδίδει την κατάσταση σε ξεκάθαρη πολιτική επιλογή της κυβέρνησης και του υπουργείου, τα οποία, όπως αναφέρει, αντί να προχωρήσουν σε ουσιαστικό σχεδιασμό και έγκαιρη στελέχωση των σχολείων, επιλέγουν συνειδητά να αφήνουν τάξεις χωρίς εκπαιδευτικούς και μαθητές χωρίς μάθημα, στο πλαίσιο μιας πολιτικής υποχρηματοδότησης, συρρίκνωσης και ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης.
Η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων διατυπώνει σειρά αιτημάτων, μεταξύ των οποίων η άμεση και πλήρης κάλυψη όλων των κενών με αναπληρωτές όλων των ειδικοτήτων, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί με βάση τις πραγματικές ανάγκες, τερματισμός της «απαξίωσης» της Τεχνικής Εκπαίδευσης και εξασφάλιση έγκαιρης στελέχωσης των ΕΠΑΛ και των εργαστηριακών τους δομών, καθώς και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας για μόνιμους και αναπληρωτές.
Το σωματείο δηλώνει ότι δεν πρόκειται να αποδεχτεί «τη διάλυση των σχολείων και τη συνεχιζόμενη απαξίωση του δημόσιου σχολείου» και καλεί συναδέλφους, μαθητές και γονείς σε αγωνιστική διεκδίκηση για το δικαίωμα στη δημόσια, δωρεάν και ποιοτική εκπαίδευση.

Σχετικά άρθρα

Υπό πίεση το 2ο ΓΕΛ λόγω της λειτουργίας Πρότυπου ΓΕΛ

Αποστόλης Τζελέτας

Αυταρχικές πρακτικές και αυθαιρεσίες καταγγέλλει η ΕΛΜΕ

ΕΛΜΕ Ιωαννίνων – Μέτρα εδώ και τώρα για τους επαναλαμβανόμενους βανδαλισμούς