Στο περιθώριο συνέντευξης τύπου για την απόκτηση επτά νέων, σύγχρονων mini bus, καθώς και την εφαρμογή συστήματος παρακολούθησης και εντοπισμού αποστολών δεμάτων, ο κ. Γκίκας ρωτήθηκε από τον Η.Α. αν, στο πλαίσιο και της μελέτης του Τοπικού Πολεοδομικού Σχεδίου, εξετάζεται η περίπτωση μετεγκατάστασης από τη συγκεκριμένη θέση, με τον κ. Γκίκα να είναι κατηγορηματικά αρνητικός.
«Αν δούμε που υπάρχουν σταθμοί σε όλες τις πόλεις, δεν υπάρχουν ούτε στο 7ο ούτε στο 20ο χιλιόμετρο εκτός πόλεως. Ούτε την αστική συγκοινωνία ανά τρία ή ανά πέντε λεπτά μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Αν ένα εισιτήριο κάνει 2 ευρώ μέχρι τη Μεταμόρφωση, αν θέλει κάποιος να σε βρει και να δώσει 6 ευρώ, δε θα τα δώσει. Άρα πρέπει να δούμε και ποια είναι η δουλειά που κάνει το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και αν είναι κοινής ωφελείας το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων», τόνισε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως το Υπεραστικό ΚΤΕΛ προχωρά στην κατασκευή αμαξοστασίου, όπου θα είναι όλα τα πάρκινγκ των λεωφορείων, σε έκταση πίσω από το Πανηπειρωτικό Αθλητικό Κέντρο.
Απαντώντας σε δημοσιεύματα σχετικά με παράνομη λειτουργία του σταθμού στην οδό Γ. Παπανδρέου, ο κ. Γκίκας γύρισε αρκετά χρόνια πίσω, υποστηρίζοντας ότι η χωροθέτηση έγινε καθ’ υπόδειξη του Δήμου και της τότε Νομαρχίας, αφού προηγουμένως είχε γίνει η επιλογή να εγκατασταθεί στη θέση 7 Ζευγαρολίβαδο η λαχαναγορά. «Στον επόμενο σχεδιασμό που έγινε από το 1998 και ολοκληρώθηκε το 2018, με τα μπρος πίσω που γινόταν με τα Ρυθμιστικά των Ιωαννίνων, έλεγε ότι τη θέση είναι αυτή. Αυτό έλεγαν οι δημοτικές αρχές και έτσι και οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ και η διοίκηση επένδυσε εδώ. […] Θα πρέπει να δούμε αν ισχύουν και τα Προεδρικά Διατάγματα του 79 του 2004, όπου δεν υπάρχουν γενικά πολεοδομικά, μπορούν τα ΚΤΕΛ να γίνουν και σε γενικές κατοικίες και σε καταστήματα…», σημείωσε μεταξύ άλλων.
Ο κ. Γκίκας χαρακτήρισε συκοφαντικά και παραπλανητικά τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών, που κάνουν λόγο για διάλυση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Ιωαννίνων, σημειώνοντας πως το ΚΤΕΛ είναι μια υγιής επιχείρηση και ήδη έχει προσφύγει στη δικαιοσύνη. Αναφερόμενος στην έκθεση της Αρχής Διαφάνειας, έκανε λόγο για μια κοινή αναφορά για τα ΚΤΕΛ Ιωαννίνων και Μεσσηνίας, το οποίο δικαιώθηκε με απόφαση του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Μεσσηνίας. «Έχουμε εμπιστοσύνη ότι θα δικαιώσει και το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων», σημείωσε, αποδίδοντας την όλη υπόθεση στο πλαίσιο του ανταγωνισμού λόγω της απελευθέρωσης των συγκοινωνιών. «Τα ΚΤΕΛ εδώ και 100 χρόνια κάνουν τη συγκοινωνία σε αυτή τη χώρα και θεωρώ ότι αυτά τα κέντρα και τα παράκεντρα, με τα παραπλανητικά και συκοφαντικά δημοσιεύματα, θα λογοδοτήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα στη δικαιοσύνη», κατέληξε.
Η ενίσχυση του στόλου
Τα επτά νέα mini bus, 21 θέσεων, θα χρησιμοποιηθούν ως επί το πλείστον για την κάλυψη των ενδονομαρχιακών δρομολογίων, εξασφαλίζοντας πιο ασφαλή και άνετη μετακίνηση. Τα λεωφορεία αποκτήθηκαν με κεφάλαια μετόχων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και η απόκτησή τους έχει να κάνει με την προσπάθεια να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό, που ενδεχομένως θα υπάρξει με την απελευθέρωση των συγκοινωνιών.
Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και η αναβάθμιση της υπηρεσίας μεταφοράς των ασυνόδευτων δεμάτων, με τους αποστολείς και τους παραλήπτες να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο που βρίσκονται τα δέματά τους μέσα από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο.
«Το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων είναι ένα από τα καλύτερα ΚΤΕΛ της Ελλάδος, προσπαθεί να αναβαθμίσει και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες απέναντι στο επιβατικό κοινό. Αυτός είναι στόχος όλων των μετόχων και η προσπάθεια της διοίκησης, να γινόμαστε κάθε φορά και καλύτεροι», ανέφερε.
