ΕπικαιρότηταΑίθουσα Σύνταξης

Ζητά ευθύνες για τον θάνατο του γάτου της στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων

Αποφασισμένη να κινηθεί νομικά κατά γνωστής αεροπορικής εταιρείας για τον θάνατο του γάτου της στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, εμφανίζεται μια φοιτήτρια, θεωρώντας ως υπαίτιο εργαζόμενο της εταιρείας.

Η φοιτήτρια του Τμήματος Ψυχολογίας στο Ρέθυμνο βρέθηκε στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων την Παρασκευή προκειμένου να αναχωρήσει για την Κρήτη μετά τις ολιγοήμερες διακοπές της στο σπίτι της στα Γιάννενα. Μαζί της είχε και τον γάτο της, τον Monty, με τον οποίο είχε ταξιδέψει πολλές φορές αεροπορικώς μέσα στο ειδικό κλουβί του. Ωστόσο, αυτή τη φορά, στο γκισέ που γίνεται το check-in, εργαζόμενη της εταιρείας την ενημέρωσε ότι ο γάτος δεν μπορεί να ταξιδέψει στο κλουβί, καθώς αυτό είναι εκτός προδιαγραφών (κατά 4 εκατοστά μεγαλύτερο) και της έφερε ένα χαρτόκουτο. Ο γάτος, όμως, δεν ήθελε να μπει στο κουτί, αναστατώθηκε και κάποια στιγμή κατάφερε να ξεφύγει, τρέχοντας προς τον χώρο που βρίσκεται ο ιμάντας για τις αποσκευές. Παρά τις προσπάθειες του προσωπικού, ο γάτος δε βρέθηκε, παρά μόνο μετά από πολλές ώρες, όταν η ιδιοκτήτριά του ενημερώθηκε ότι πιάστηκε στον ιμάντα και βρέθηκε νεκρός.
Η φοιτήτρια κάνει λόγο για αντιεπαγγελματική συμπεριφορά της εργαζόμενης της εταιρείας, λέγοντας πως στο αεροπλάνο υπήρχαν κενές θέσεις, όπου θα μπορούσε να κάτσει μαζί με το κλουβί, με το οποίο μάλιστα είχε ταξιδέψει παρά πολλές φορές, με την ίδια εταιρία, χωρίς ποτέ να υπάρξει πρόβλημα. Επίσης, αναφέρει ότι δεν την ενημέρωσε ότι υπήρχε και η επιλογή cargo, η οποία θα ήταν καλύτερη από το να ταξιδέψει σε χαρτόκουτο.

Σχετικά άρθρα

Σύνδεση με Σκανδιναβία με πέντε πτήσεις εβδομαδιαίως

Στο +48,1% η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων

Στα «ραντάρ» των τουριστικών πρακτόρων το αεροδρόμιο Ιωαννίνων