Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2016
|
ΣΠΥΡΟΣ ΖΑΦΕΙΡΗΣ *

Μην γκρινιάζεις - Κάνε κάτι

Αν δεν ενεργήσουμε (σε ό,τι θεωρούμε ότι δεν λειτουργεί σωστά) δεν θα βοηθήσουμε (τους εαυτούς μας αλλά και τους άλλους). Προ ημερών επισκέφτηκα τοπικό κατάστημα των ΕΛΤΑ για δεύτερη φορά μέσα σε διάστημα δύο μηνών περίπου.

Υπήρχε για άλλη μια φορά μεγάλος χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση. Δυστυχώς για εμένα η δουλειά που είχα να κάνω δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς παρά μόνο σε ΕΛΤΑ (ή πράκτορά τους). Όπως και την προηγούμενη, έτσι και αυτή τη φορά άκουγα διάφορους πολίτες-πελάτες να δυσφορούν στην αναμονή. Έπιασα συζήτηση με δυο-τρεις και τους παρότρυνα να διαμαρτυρηθούν στην εταιρία για την κακή εξυπηρέτηση.Προσωπικά το έκανα την ίδια μέρα και σήμερα, 13 ημέρες μετά, έλαβα την επίσημη απάντηση των ΕΛΤΑ, στην οποία αρχικά εξηγούν διάφορα δεδομένα για τη λειτουργία του συγκεκριμένου καταστήματος προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την "πλην σπανίων περιπτώσεων που αποτελούν εξαίρεση" καθυστέρηση στην εξυπηρέτηση (δεν είναι αληθές αυτό από τις προσωπικές, αλλά και άλλων τότε στην αναμονή, εμπειρίες), στη συνέχεια, ενημερώνουν για τις ενέργειες που έκανε αρμόδια υπηρεσία, η οποία "έδωσε στους υπαλλήλους του καταστήματος εκ νέου οδηγίες, προκειμένου να εντείνουν τις προσπάθειες τους, επιδεικνύοντας ταυτόχρονα την ενδεδειγμένη συμπεριφορά, ούτως ώστε όλοι ανεξαιρέτως οι πελάτες να τυγχάνουν άριστης εξυπηρέτησης" και τέλος εκφράζουν τη λύπη τους για την ταλαιπωρία που είχα υποστεί, κτλ.
Εδώ θέλω να σημειώσω ότι κατά τη δική μου άποψη το ζήτημα δεν έχει να κάνει τόσο με το αν εξυπηρετούν καλά, περισσότερο ή λιγότερο οι υπάλληλοι, αλλά με την οργάνωση της εταιρίας και πιθανώς τη μη σωστή κατανομή των ανθρώπινων πόρων της στα καταστήματα. Είναι κυρίως οργανωτικό και δευτερευόντως απόδοσης και σωστής εξυπηρέτησης των υπαλλήλων.

Λίγες μέρες μετά την εμπειρία μου διάβασα στον τοπικό τύπο ότι υπάρχουν γενικότερα παράπονα πολιτών για το ίδιο ζήτημα που έθεσα και αναρωτήθηκα αν (έστω μόνο) ένας στους είκοσι που έχουν παράπονα τα εξέφραζε αρμοδίως, θα ήταν καλύτερη (έως πολύ καλύτερη) η κατάσταση στο συγκεκριμένο κατάστημα των ΕΛΤΑ ή όχι;

*Ο κ. Σπύρος Ζαφείρης δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στον κλάδο της διεθνούς εφοδιαστικής αλυσίδας, είναι αναπληρωτής εκπρόσωπος του Eπιμελητηρίου Ιωαννίνων στον Ελληνικό Επιμελητηριακό Σύνδεσμο Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ.) και μέλος του προσωρινού Εκτελεστικού Συμβουλίου της «Δημοκρατικής Ευθύνης». e-mail: Epirus.politics@yahoo.gr

5 / 5 (1 Ψήφοι)
Το όνομά σας:
Το email σας:
Θέμα:
Σχόλιο: (μέχρι 1000 χαρακτήρες)


Προσφατα

18.09.18 | Errare humanum est… αλλά το δις ή το...

Όλα τα κακά της παιδείας μας προφανώς ξεκινούν από την ύπαρξη θεωρητικών μαθημάτων και...

06.07.18 | Μοιρολατρία και τυχαιότητα*

Γινόμαστε ό,τι θέλομε ή ό,τι είναι γραφτό μας; Ο Πυθαγόρας πρόσεξε την κυκλική κίνηση των πλανητών...

20.06.18 | Δικαιώματα επιβατών, υπεραστικό ΚΤΕΛ και...

Πρόσφατα χρησιμοποίησα το υπεραστικό ΚΤΕΛ για την επιστροφή μου στα Ιωάννινα από την Αθήνα. Για...

17.05.18 | Τοπική Αυτοδιοίκηση και Απλή Αναλογική

Την προηγούμενη βδομάδα έγινε έκτακτο δημοτικό συμβούλιο με θέμα το σχέδιο νόμου Κλεισθένης 1 για...

24.02.18 | Με τη δέσμευση να ζητήσουν συγνώμη

Αξιότιμε Πρόεδρε, αξιότιμα μέλη της Διοικητικής επιτροπής και του Διοικητικού συμβουλίου,

16.01.18 | Τρεις κρίσιμες ερωτήσεις για τους...

Στο παρόν άρθρο θα καταβληθεί μία προσπάθεια να απαντηθούν τρία κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με την...

05.12.17 | Μπάχαλο η Δημοκρατία;

Μπάχαλο η απλή αναλογική για τον κ. Χατζηδάκη, ακυβερνησία για τον κ. Πατούλη, δικτατορία των...

25.09.17 | Παιχνίδι

Διάβαζα προ καιρού μια θαυμάσια ανάρτηση του καθηγητή Χ.Μασσαλά για το παιχνίδι. Ερέθισμα για να...