Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2018
|
Ηπειρωτικός Αγών

Διψήφια ανάπτυξη το 2018

Σημαντική ενίσχυση πωλήσεων κατέγραψαν η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό «Ζαγόρι» και το 5μηνο Ιανουαρίου - Μαΐου 2018, με μερίδιο αγοράς 23,1 σε όγκο.

Η ισχυρή ανάπτυξη μεγεθών της εταιρείας αποδίδεται στη σταθερή εμπορική στρατηγική που ακολουθεί, στις προωθητικές ενέργειες, καθώς και στις σημαντικές συνεργασίες που επιτεύχθηκαν σε Ελλάδα και εξωτερικό, τη στιγμή που η εταιρεία διατηρεί μηδενικό δανεισμό και αυξάνει το ανθρώπινο δυναμικό της.

Για το 2017, τα έσοδά της ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 11,2% σε ποσοστό και 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία από την προηγούμενη χρονιά. Αξιοποιώντας τις νέες επενδύσεις, η εταιρεία σημείωσε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό και 2 εκατ. ευρώ σε αξία, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η διοίκηση της προβλέπει για το 2018 διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 15%, με βάση νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά, αλλά και με σύμμαχο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Παρά το υφεσιακό περιβάλλον των τελευταίων ετών, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν προέβη σε μειώσεις αποδοχών ή προσωπικού, προχωρώντας αντιθέτως σε νέες προσλήψεις και σε στήριξη της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας, με τους εργαζομένους της εταιρείας να ξεπερνούν σήμερα τους 350.

Διατηρώντας την κορυφή στην αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ πορεύεται βασίζοντας την εταιρική της φιλοσοφία στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα, στοχεύοντας ακόμη σε δύσκολες συγκυρίες να δημιουργεί νέα μοντέλα ανάπτυξης και προοπτικής για τη χώρα.

Μεταξύ των σημαντικών επιτευγμάτων της είναι και η κοινωνική της υπευθυνότητα, καθώς με συνοδοιπόρους επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, το «Ζαγόρι» προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο και την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό. Μάλιστα, οι καμπάνιες της εταιρείας και το κοινωνικό έργο κάθε μίας απέσπασαν βραβεύσεις, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εκστρατεία με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους.

Τη φιλοσοφία αυτή ακολουθεί και η νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού «Ζαγόρι», ευελπιστώντας να λειτουργήσει ως κίνητρο για τους νέους και τα παιδιά που αγωνίζονται, δημιουργώντας ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο.

Στην καμπάνια, με το χαρακτηριστικό μήνυμα «το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις», πρωταγωνιστούν ο 18χρονος Αλέξανδρος Σκορίλας, επικεφαλής της Εθνικής Ομάδας Τένις Νέων Ανδρών, ο 22χρονος Χάρης Ιωάννου, Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας, ο 5,5 ετών Στέλιος Κερασίδης, με τρία παγκόσμια και δύο πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς και η 12χρονη Γλυκερία Σκάρκου, η οποία κατέλαβε την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας.

Το όνομά σας:
Το email σας:
Θέμα:
Σχόλιο: (μέχρι 1000 χαρακτήρες)


Προσφατα

16.10.18 | Μαύρα ο δήμος, άσπρα η περιφέρεια

Σε εντελώς διαφορετικό… μήκος κύματος εκπέμπουν περιφέρεια Ηπείρου και δήμος Ιωαννιτών για το θέμα...

13.10.18 | Αποτελέσματα με πολλές αναγνώσεις

Την υψηλότερη επίδοση εννεαμήνου έτους από το 2001 έως σήμερα κατέγραψε το ισοζύγιο των ροών...

12.10.18 | Υποχωρεί, αλλά παραμένει σε υψηλά επίπεδα

Περαιτέρω αποκλιμάκωση της ανεργίας στη χώρα, στο 19%, καταγράφηκε τον Ιούλιο εφέτος. Το ποσοστό...

10.10.18 | «Μαύρο κι άραχνο» το μέλλον

Το 70% των νέων εργαζόμενων από 25 έως 44 ετών και επτά στους δέκα ευέλικτα απασχολούμενους...

09.10.18 | Μοντέλο προς μίμηση

Πολύτιμες εμπειρίες, που καλούνται πλέον να αξιοποιήσουν, αποκόμισαν τα μέλη της Ένωσης...

06.10.18 | Ζητούμενο η συνεργασία με την περιφέρεια...

Με την απουσία δύο εκ των τριών μελών του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων πραγματοποιήθηκε η τρίτη...

05.10.18 | Νέα σενάρια, νέες διαψεύσεις

Κατηγορηματικά διαψεύδει η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» νέα σενάρια πώλησής της, που είδαν το φως της...

04.10.18 | Η συμμετοχή κριτήριο για το Open Mall

Από τη διάθεση συμμετοχής των επιχειρήσεων, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή παρέμβασης, αλλά...